Hulp bij vinden van producent

Taede

Nieuw lid
22 feb 2018
2
0
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een project om een op maat gemaakt bar-materiaal te produceren. Hiervoor zoek ik een bedrijf/persoon welk draaibank bewerkingen kan uitvoeren voor de productie van het houten handvat gedeelte welk hieronder te zien is (handvat afmeting: Diameter: 30MM & Lengte 120MM). Hiebij zijn er twee vragen waarbij ik hoop jullie expertise te kunnen raadplegen:

1. Welk soort hout/bewerkt hout zou het best geschikt zijn om achter een bar te gebruiken?
2. Kent er iemand een bedrijf in Nederland wie dit soort opdrachten kan uitvoeren?

Product 20.jpg

Groeten Taede
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Wat is het aantal dat gemaakt moet worden?
De inlay met je naam is wel een dingetje voor de meeste hobby draaiers.
Het draaiwerk is verder vrij eenvoudig.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Ik kan je niet helpen met het draaien, maar ik wil wel weten wat dat ding doet :). Een cacao strooivormpjes-filter?
 
P

Pel

Guest
Daar kan je in wezen heel veel hardhout soorten voor gebruikt worden, maar ik zou voor de mooiste houtsoort gaan, gebruik achter een bar houd in dat het nat kan worden. dus een beschermende vernislak erover.

Groet Pel.
 

Taede

Nieuw lid
22 feb 2018
2
0
Bingoo in 1 keer goed

- - - Updated - - -

Ik kan je niet helpen met het draaien, maar ik wil wel weten wat dat ding doet :). Een cacao strooivormpjes-filter?

Bingoo in 1 keer goed geraden

- - - Updated - - -

Wat is het aantal dat gemaakt moet worden?
De inlay met je naam is wel een dingetje voor de meeste hobby draaiers.
Het draaiwerk is verder vrij eenvoudig.

Het gaat om een oplagevan 10 stuks in eerste instantie
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Op het koffiepraat.nl forum was ooit iemand die tamper handvatten in alle houtsoorten draaide die je maar wilde.

IMG_0428.JPG
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.