kinderkamer

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
bas r zei:
Om nog even een antwoord op de vraag te geven, ik heb eerst grondverf op waterbasis gebruikt.
Daarna heb ik het afgelakt met zijde glans verf op waterbasis.
Dit zou niet schadelijk zijn.

Wat betreft de reclame, als iemand er problemen mee heeft of het is tegen de regels dan haal ik het wel weg hoor!

Maar ik zag dat er hier meer waren met reclame.

Ik zou het jammer vinden om hier gebannen te worden, daar is het veel te interessant voor!

En met wat forumkorting idd, hoor je hier niemand meer klagen :D ;)
 

bas r

Actieve deelnemer
2 jan 2011
158
0
Wat betreft de reclame dat is voor ook puur als hobby, overdag ben ik interieurbouwer en omdat ik graag bezig ben met mijn vak en computers, heb ik hier een leuke extra hobby van kunnen maken!

Maar nu genoeg over reclame, straks gaat iedereen zich er mee bemoeien en dat is alleen maar reclame! en ik wil het juist over leuke projecten hebben.

Ik zal nu een nieuwe post openen en mijn project "foto deur" er op zetten.
Daar heb ik al veel leuke reacties op gehad!
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Heb je die commode helemaal zelf uitgedacht of heb je hem nagemaakt aan de hand van een voorbeeld. Want het zou dan wel erg toevallig zijn dat de commode exact hetzelfde is. Hij kan ook gespiegeld in elkaar gezet worden, dus dan zitten die zijplankjes aan de andere kant. Ook het "gat" in het midden op de onderkant is hetzelfde, net als de plank die er boven hangt.
 

bas r

Actieve deelnemer
2 jan 2011
158
0
Wij zijn toen bij diverse baby zaken wisten kijken voor een babykamer maar vonden niet echt iets wat we wilden.
Er stond toen wel een komode die op deze lijkt volgens mij wit met hout.
Dus het zou best kunnen dat het model daar op lijkt.
Maar als je twijfelt of ik hem zelf gemaakt heb dan zal ik je morgen een foto sturen als de lades open zijn.
Het lijkt mij sterk dat er bij de winkel versie geremde lades inzitten.
En wat betreft de plank die er boven hangt is van Ikea, was eerst wit en zelf voorzien van hpl.
Soms heeft het geen zin om het wiel opnieuw uit te vinden.
 

bas r

Actieve deelnemer
2 jan 2011
158
0
Zoals beloofd:

Een foto van de geremde lades:

1294037394.jpg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
erg leuk gemaakt. niets is zo leuk als voor kinderen iets te maken. ik vergeet de blik in de ogen van mijn dochter nooit meer toen ze haar prinsessenbed kreeg. heel trots vertelt ze nu aan iedereen dat papa dat gemaakt heeft.
 

bas r

Actieve deelnemer
2 jan 2011
158
0
Ja dat klopt, kinderen zijn erg dankbaar.
Maar, een prinsessenbed?, daar wil ik ook wel foto's van zien.
Kan ik me al vast voorbereiden voor een bed voor mijn dochtertje. :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.