Magneten in afstandbediening voor draaibank, hoe diep ?

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hey John,

De boel is gelukkig wel haaks, daar ligt het probleem (gelukkig) niet
Mark heeft het bij het juiste eind, dat was de conclusie vanacht ook, ik vergat die hoekjes af te ronden, daar blijft hij dus op hangen :) bummer....
Straks even opnieuw inspannen, dan moet het goed komen :)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Bij nader indien maar een nieuwe deksel gemaakt, de positie van de middelste knop beviel me niet

20180223_120017.jpg

Mark gaat door voor de strijkbout, die had het goed, de nieuwe deksel past als een handschoen (ik wou zeggen een c..d..m om een stijve l.l maar hey.... dat krijg je weer van die rare blikken van :D)

20180223_122647.jpg

20180223_124305.jpg

Me happy....alles sluit mooi aan
Nu nog even mooie bolkopjes halen en de boel monteren

20180223_124311.jpg

De trekontlasting komt aan de binnenkant, ik weet nog niet of ik er iets van een soort van wartel op maak aan de buitenkant, zal niet echt functioneel zijn maar ziet er wel kek uit
 
P

Pel

Guest
Mooi gemaakt Jeroen, zo leer je iedere keer weer bij.

Groet Pel.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Ik zie het voor me:

bezoeker: "is dat IP45?"
Toxiq: "Ipé? Nee joh, kers".
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dergelijke reacties zijn niet handig als je net een hap pinda's naar binnen werkt...:D:D:D

Zeker leuk speelgoed Ronald
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dit heb ik gedaan in Aspire, zeer gebruiksvriendelijk, zo nu en dan begeef ik me op glad ijs en probeer ik Fusion360 onder de knie te krijgen maar daar aspire veel gebruiksvriendelijker is gebruik ik dat vaker
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
deksel zit nu 3 lagen in de olie, de onderkant nog even wachten vanavond een wartel maken, eerst de stempel van Arrie afmaken....
Met een beetje mazzel kan de boel morgen in elkaar
Voor de deksel heb ik RVS bolkoppen, ik wilde eerst messing, maar dat past er niet bij (bij de draaibank dus)

Als dit allemaal klaar is begin ik aan de grote kast voor de freq regelaar, ik heb een mooi exemplaar van Wim Kluck gekregen die natuurlijk érg blij was met de ruimte die hij weer vrij kreeg (die heb ik dan op mijn manier gauw volgestopt met een een stukkie noten :)
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.