Vuile ramen

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Blij te lezen dat er wat nuance is, gebruik het aub om je nicotine verslaving af te bouwen of te stoppen. Spring niet uit de armen van één groep charlatans naar een andere.
Het basis model van beide is identiek, ze hebben een verslavend product en zullen alle mogelijke middelen gebruiken om jouw daaraan te hangen. Dat het minder schadelijk is dan tabak is "marketing gold", niets meer.
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Het zou logischerwijze propyleenglycol en glycerine moeten zijn. Dus ja ammoniak lijkt een klassieker.
Propyleenglycol zou normaal door de lever afgebroken worden, is ook veel veiliger dan ehyleenglycol. Er is één gekende studie, uit de jaren 60 op apen en die zegt dat het veilig is, dus geen probleem
 

rombo319

Actieve deelnemer
3 mei 2013
29
0
Ik denk dat je een zgn. luchtbevochtiger in je huis hebt staan. Veroorzaakt een enorme aanslag op je ruiten.
Groets,
arrie
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.084
504
Moordrecht
Nee, komt echt door het dampen, aanslag van de plantaardige glycerine.. Zonder twijfel. Wellicht helpt een luchtbevochtiger niet mee, maar dat is niet de hoofdoorzaak, zeker niet als TS een echte wolkenblazert is.. :)
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Nee, komt echt door het dampen, aanslag van de plantaardige glycerine.. Zonder twijfel. Wellicht helpt een luchtbevochtiger niet mee, maar dat is niet de hoofdoorzaak, zeker niet als TS een echte wolkenblazert is.. :)

En dat issie ;) Nee heb geen luchtbevochtiger in huis dus ik geloof best dat dit kan komen door de damp van de glycerine.

@Benchworks. Tja, zo is het eigenlijk wel. Mijn ene verslaving is gestopt, de andere begonnen. Nu ben ik al drastisch geminderd in het gebruik van de nicotine (begin op 18 en nu op 3mg/ml, in 1,5 jaar tijd) en ga er naar toe werken om er helemaal geen nicotine er meer aan toe te voegen. Dit is en blijft de verslavende factor.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.