Goed voornemen.... wie ook?

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Ruimhartig bijdragen aan dit forum en dat zonder echte onzinbijdragen :eek:

Ik denk aan de 1000 berichten zoals Rick kom ik nooit, inhoudelijk aan Andre tippen lukt ook van zijn lang zal zijn leven niet, dit forum starten zoals Jaap gaat ook niet dus dan maar een ander gedenkwaardig feit op dit mooie forum creëren...... :mrgreen:

Attached files
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Sorry, scheppie ik zie net dat ik je creatie om zeep heb geholpen....

Als je nou nog een bijdrage levert in het andere topic en je reageert hier op kun je wellicht nog een tijdje langer dan 4 min van je hegomonie genieten... :D
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Nee bedankt, ik ken mijn plek... heb van mijn hoogtepunt in mijn forumcarierre genoten en geef nu weer de plaats aan de echte experts... t moet geen doel op zich worden he al was t even zoeken in de houtveredeling sectie wat ik daar nou over kon roepen :mrgreen:

Ik draag t stokje hierbij aan je over... :D
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
jemig scheppie, dat was wel een mooi gezicht. ik ben ook een overfanatieke berichten-genereer-machine maar dit heb ik nog nooit gehaald. net zoals ik het "echte"leven heb ik ook hier altijd wel wat te zeggen. ik ben nogal enthousiast en ietwat druk. de mensen die mij in levende lijve ontmoet hebben zullen dan beamen. ach, heeft voordelen maar ook nadelen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.