[Gezocht] Inca vandiktebank beschermkap 348.191 (Kity kan ook?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Voor mijn Inca schaaf/vandiktebank zoek ik een Suva beschermkap. Het is dit onderdeel:

A55D8B8D-6984-4AB7-8BCF-EACCEB87C165.jpg

(Dit is er een van een Inca schaafbank, maar die van een schaaf/vandiktebank is ongeveer hetzelfde)

Volgens mij is het onderdeelnummer 348.191.0X, waarbij X voor 1, 2 of 3 staat. Dit zijn de verschillende versies voor verschillende landen. Mij maakt de versie niet uit. Graag met bevestiging op de de Inca.

Er is ook nog een meer eenvoudige versie en die is, volgens mij, ook gebruikt voor Kity vlak/vandiktebanken. Die zal mogelijk ook passen.

De beschermkap is te koop via Doebeli, maar die vragen er meer voor dan ik voor de vlak/vandiktebank heb betaald. Zelf iets maken zou kunnen, maar ik ga liever voor een officiële, omdat het om een veiligheidsmiddel is. Ik snap dat het een zeldzaam onderdeel is en heb er daarom maximaal €100 voor over.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Als je wilt kijken, dan graag! Zoek je nog iets voor jouw Inca zagen? Of heb je ondertussen alles al gevonden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.