Is dit Sandalwood ? Advies verwijderen watervlekken

ToysAndWood

Nieuw lid
26 mrt 2016
14
3
Gelderland (NL)
Beste forummers,

mijn echtgenote heeft een oud kastje waar zij erg aan gehecht is. Ze vroeg mij onlangs om advies om watervlekken te verwijderen van de deurtjes :confused:. Onmiddellijk moest ik denken aan alle expertise op dit forum :rolleyes: vandaar mijn vragen. Mijn echtgenote vertelde mij dat het kastje gemaakt was van "Sandalwood". Haar ouders hadden haar dat in het verleden verteld omdat het kastje altijd een "typisch" luchtje met zich meebrengt als de deurtjes worden geopend. Het lijkt er op alsof de deurtjes bestaan uit 2 met elkaar verlijmde platen multiplex waarvan de buitenste plaat is voorzien van een laagje fineer. Ik heb echter geen idee of dat dat sandalwood zou kunnen zijn. De buitenkant van het kastje is tamelijk vergrijsd terwijl de binnenkant er nog helemaal top uit ziet. Heeft iemand een idee hoe ik het beste de watervlekken kan verwijderen? Zou schuren een optie zijn? De frontjes van beide laden zijn wel massief, zou dat sandalwood kunnen zijn? Hoor graag van jullie :)
 

Bijlagen

  • DSC_4255.jpg
    DSC_4255.jpg
    68,9 KB · Weergaven: 64
  • DSC_4239.jpg
    DSC_4239.jpg
    27,7 KB · Weergaven: 62
  • DSC_4230.jpg
    DSC_4230.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 62
  • DSC_4244.jpg
    DSC_4244.jpg
    40,4 KB · Weergaven: 62
  • DSC_4246.jpg
    DSC_4246.jpg
    73,7 KB · Weergaven: 63
  • DSC_4236.jpg
    DSC_4236.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 63
  • DSC_4242.jpg
    DSC_4242.jpg
    73 KB · Weergaven: 63

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.