nieuwe werkplaats

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
na een verhuizing zijn we vandaag begonnen met de plannen voor de garage / werkplaats. De garage is iets te smal om fatsoenlijk een personen auto naar binnen te rijden bijna 10 meter lang en 2,80 breed. dus wij gaan hem gebruiken voor opslag fietsen en onze hobby houtbewerking. Mijn vriendin wil zich gaan toeleggen op houtdraaiwerk ik op werken met plaat materiaal voor meubels en allerlei andere DHZ klussen. de werkbank wil ik maken van multiplex met een afmeting van 1.20 x 80 op wielen en de afkortzaag en tafelcirkelzaagmachine alle 2 ook los op wielen. en verder willen we een verstelbare montage tafel dit ivm met mij spierziekte. dus zal ik maken van een crosslift voor motoren.
crosslift7.jpg 20180217_124409.jpg
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Leuk, weer een topic waarin de garage tot een wo-manscave wordt omgebouwd. Succes en vergeet de foto's niet tijdens het proces.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.