75cm, gewoon omdat het kan

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik begrijp je punt, maar die er al in staan kan ik niet meer bewerken maar zelfs een laptop kan je 90 graden draaien hoor:D
Volgende fotos zullen waarschijnlijk wel weer goed staan
 
Laatst bewerkt:

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Heel Jammer,

Niet iedereen heeft een laptop ter beschikking en heel wat mensen moeten het enkel doen met een vaste computer opstelling ( bij mij is dat oa het geval). En verkeerd georiënteerde foto's zijn zo wie zo ergerlijk.

Kun je ze niet draaien en nu posten ? Dan staan ze niet vooraan in dit draadje , die blijven verkeerd, eerder op pagina 3 of 4 maar dat is niet zo erg.
 

Rmkat

Actieve deelnemer
9 feb 2017
455
128
Kop van overijssel
Inderdaad een 10 en 16mm schalenguts gebruikt ging opzich prima behalve het probleem wat Jeroen ook al aangaf je kon je snede niet fijn volgen waar dat nou aan ligt is mij een raadsel.
En ik sta zomers altijd buitel wel overdekt maar soms toch nog dat de zon er wat op komt dus vandaar dat ik zat te denken aan lakken (halfglans/mat) ik gebruik een 2k product met uv blok en tot nu toe bevalt het prima ook onder minder gunstige omstandigheden. Van was ben ik zelf geen fan ik gebruik het wel op kleine "snelle" werkjes ivm de snelheid maar verder gebruik ik alleen olie en lak.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Dank je Rainer ,
voor deze verhoging van de visiuele kwaliteit van deze rubriek.

groeten

ornament
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Zie nou een open WCD (wandcontactdoos) achterop de muur zitten. Ik zou daar toch een spatwaterdichte op zetten, de houtsappen vliegen zo naar binnen, je ziet het spoor er nu net naast zitten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.