Mezelf even voorstellen

Rikky

Actieve deelnemer
22 nov 2016
46
0
Hallo allemaal,

Graag stel ik mijzelf hier voor ben Rik, 27 jaar en woonachtig in Boxmeer.
Hout bewerking/meubels maken is altijd een hobby op de verre achtergrond geweest, mezelf altijd meer bezig gehouden met auto's.

Nu ik eenmaal samen woon, in april dit jaar papa zal worden en daarmee ook de auto hobby achter mij heb moeten laten wil/ga ik mijzelf meer focussen op meubels maken. Voornamelijk in eerste instantie voor ons eigen huis. (stiekem al heel wat mooie dingen afgekeken hier)

We zijn tegen ons droomhuis aangelopen qua locatie, onder verdieping volledig gestript en opnieuw opgebouwd en hier een "opmaat" interieur voor gemaakt.
De meubels zijn in een mega sneltrein vaart gemaakt van steigerhout, want dat was goedkoop, verwerkte makkelijk/snel en voldoet redelijk aan de eisen van de vrouw. Met als idee zodra we iets wat gesetteld zijn te gaan starten om het geheel van gestraald eikenhout te maken.

19656957_1058604444274745_1088439817783970958_n.jpg


ik stel mijzelf op dit moment even voor omdat ik hier en daar toch graag wil reageren, en het dan wel zo netjes is.
Voordat ik dan ook zal starten met het vervangen van het steigerhout zal het eerder 2019 zijn dan eind 2018.
 

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Welkom Rik!
En dat ziet er nog eens netjes uit!
Ik denk dat als ik dit thuis laat zien, dat ik ook weer aan de slag mag.
 

Rikky

Actieve deelnemer
22 nov 2016
46
0
Dank alle voor de berichten... Ik doe mijn best om er een uniek eigen huis van te maken, volledig naar onze wens. Badkamer word mijn mooiste project voor het huis maar dat laat nog wel een paar jaar op zich wachten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.