Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Mezelf even voorstellen

Hallo allemaal,

Graag stel ik mijzelf hier voor ben Rik, 27 jaar en woonachtig in Boxmeer.
    Hout bewerking/meubels maken is altijd een hobby op de verre achtergrond geweest, mezelf altijd meer bezig gehouden met auto's.

Nu ik eenmaal samen woon, in april dit jaar papa zal worden en daarmee ook de auto hobby achter mij heb moeten laten wil/ga ik mijzelf meer focussen op meubels maken. Voornamelijk in eerste instantie voor ons eigen huis. (stiekem al heel wat mooie dingen afgekeken hier)

We zijn tegen ons droomhuis aangelopen qua locatie, onder verdieping volledig gestript en opnieuw opgebouwd en hier een "opmaat" interieur voor gemaakt.
    De meubels zijn in een mega sneltrein vaart gemaakt van steigerhout, want dat was goedkoop, verwerkte makkelijk/snel en voldoet redelijk aan de eisen van de vrouw. Met als idee zodra we iets wat gesetteld zijn te gaan starten om het geheel van gestraald eikenhout te maken.

ik stel mijzelf op dit moment even voor omdat ik hier en daar toch graag wil reageren, en het dan wel zo netjes is.
    Voordat ik dan ook zal starten met het vervangen van het steigerhout zal het eerder 2019 zijn dan eind 2018.

Welkom op het forum Rik!
    Voor een "tijdelijke oplossing" ziet dat steigerhout er echt niet zo slecht uit
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Welkom op het forum.

Welkom Rik!
    En dat ziet er nog eens netjes uit!
    Ik denk dat als ik dit thuis laat zien, dat ik ook weer aan de slag mag.
    "Als je het koud hebt, ga dan in de hoek staan............. Daar is het 90°."

Dank alle voor de berichten... Ik doe mijn best om er een uniek eigen huis van te maken, volledig naar onze wens. Badkamer word mijn mooiste project voor het huis maar dat laat nog wel een paar jaar op zich wachten.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Welkom

Hallo Rik,

Hartelijk welkom, groeten, Hans

Forum Rechten