Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Zwaluwstaart hulpstuk van Festool?

Beste houtlui, ik kwam een dag of wat geleden in zo'n super-gereedschaps zaak waar de hele 50 meter achterwand in beslag genomen werd door Festool ( Dubson, in Barendrecht) Omdat ik al heel lang het Festool zwaluwstaart hulpstuk op het verlanglijstje heb staan informeerde ik in mijn eenvoudige domheid naar de prijs. Die bleek inclusief sjabloon € 600 te bedragen. :shock: Ik durfde al niet meer te vragen of dat inc. of excl BTW was. KAN DAT NOU NIET ANDERS? Hoe doen jullie dat? ( Ik ben in het bezit van de Festool bovenfrees 1010.)Grtn, JePe.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: Zwaluwstaart hulpstuk van Festool?

dat zijn beste prijzen inderdaad. er zijn veel goede alternatieven hiervoor. maak je af en toe zwaluwstaarten of erg vaak? kijk anders eens op de site van axminister. ze hebben een huismerk maar ook de top van zwaluwstaart-mallen : leigh. ik heb zelf met de festool vs500 gewerkt, deze heb ik na lang overwegen niet aangeschaft aangezien ik sporadisch eens dit nodig had. als ik echter echt teveel geld te besteden had dan kocht ik een leigh-jig.

Re: Zwaluwstaart hulpstuk van Festool?

? kijk anders eens op de site van axminister. ze hebben een huismerk
    Yo Rick! Splendid action! ze hebben indd een soort mal, 60 Pond kost. Das beter voor mijn portmonee, en waarschijnlijk goed genoeg gezien de frequentie van gebruik. Bedankt!
    Grtn, JePe

Forum Rechten