Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 34 van de 34
    Goede keuze, die Metabo. (ik heb 'm in't geel - gekocht toen Metabo de Mirka's nog niet in OEM bracht). In theorie is ie even goed als de -vergelijkbare- Rupes en de Festool, maar door zijn geringere hoogte is het veel makkelijker om te schuren zonder accidenteel "scheve druk" op het schuurpad uit te oefenen (kleiner kantelmoment, zo U wilt), wat het schuurbeeld ten goede komt.

Het Mirka gaas haal ik trouwens bij Axminster. Enfin, ik laat ze het leveren . Toen ik op zoek was hadden zij het meest uitgebreide aanbod in 'proefpakketten' (t.t.z. 10 vellen in een pak ipv 50), en dat dan nog es het goedkoopste ook.

Ken het Sianet niet, maar wel vrij veel ervaring met Sia qua schuurmaterialen. Persoonlijk vind ik het de norm. Lange standtijd, goed resultaat.
    Gereedschap kent geen kuren, het zijn de handen die het sturen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo Bekijk Berichten
    Het Mirka gaas haal ik trouwens bij Axminster. Enfin, ik laat ze het leveren . Toen ik op zoek was hadden zij het meest uitgebreide aanbod in 'proefpakketten' (t.t.z. 10 vellen in een pak ipv 50), en dat dan nog es het goedkoopste ook.
    nu ook te krijgen dichter bij huis bij poetsenpolijsten.nl (snelle levering en goede prijzen, geen affliliatie !)

Forum Rechten