Kan het nog gekker met een onkline aankoop,

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pel

Guest
Je krijgt gewoon geen vat op die man van vatenoline.;)

Groet Pel.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Hoi mede houtbewerkers,

Aller eerst dank dat jullie het hier voor mij opnemen en het vertrouwen in mij hebben dat ik niet zomaar zoiets negatiefs neerzet op een forum.

Dit las ik vanochtend in een bericht van Jaap aan mij, terwijl ik dit incident al lang vergeten was,
het opvolgende 2de bericht en de post van jullie van de laatste dagen kon ik ook nog niet dus had ik nog niet gelezen voor mijn antwoord aan Jaap.

Ondanks dit verhaal nu weer even verder gaat blijf ik bij mijn antwoord aan Jaap en aan de persoon van Vaten online, daar ik nu na al die tijd vindt dat ik dit toch niet zo snel hier had moeten schrijven, iets van " in the heat off a moment" ik was er na een paar dagen al geheel weer klaar mee, daar ik van nature geen haatdragend persoon ben.

Ook nu een hele tijd verder kan ik me best voorstellen dat het voor die persoon ook een verkeerd momentje op op de verkeerde tijd kon zijn, hebben we allemaal wel eens in het leven. Wel vind ik het jammer van het geheel te ontkennen daar ik het hele gesprek op mijn foon heb staan, ik neem altijd alle gesprekken op waar iets fout kan gaan of gaat.

Aller eerst heeft hij mij dingen gewenst en niet de dingen gedreigd om te doen, dit moeten we wel in ons achterhoofd houden daar het verschil groot is, En ik hem dit niet in zijn schoenen wil schuiven, het op genomen gesprek is hier heel duidelijk over, ook al kan mijn verhaal als ik het nu terug lees verkeerd geïnterpreteerd worden, mijn excuses daarvoor. het is zo als ik het al schreef hierboven, een moment opname dat je nog totaal overdonderd ben van een waardeloze gebeurtenis.

Ik wens dit persoon het beste en heb geen nare gevoelens naar hem, daar is het leven te kort voor.


---------------------------------------------------
Hier mijn antwoord naar de vraag van Jaap,

Hallo Skybiker, kreeg via het forum van vatenonline onderstaand bericht. Heb geantwoord met de vraag of het probleem inmiddels goed is opgelost. Die vraag stel ik jou ook maar even.

jaap




De gebruiker gaf de volgende reden:
Beste Woodworks,

Er staat op jullie forum en bericht die ten heel ten onrechte geplaatst is waar wordt gesugereerd dat wij als bedrijf iemand met de dood zouden hebben bedreigd. Dit gaat veel te ver!

Ik zou graag zien dat dit bericht van de site gaat, een ontevreden klant is nooit leuk, maar deze beschuldigingen gaan helemaal nergens over.

In afwachting van julllie reactie,

Gr
Simon
vatenonline.nl

Mijn antwoord aan Jaap,


Hoi Jaap, helaas is mijn verhaal op waarheid berust, Ik heb werkelijk in mijn gehele leven nog nooit zo'n onbeschoft en klant onvriendelijk persoon gesproken,
Des ondanks dat mag je het van mij wel weghalen daar ik het nu terug lees, ik er ook niet trots op ben dat ik dit in het openbaar geschreven heb.

Helaas heb ik het hele gesprek nog steeds op mijn telefoon staan en even terug geluisterd, ook in het bericht hierboven van deze persoon probeert hij weer om het naar zijn kant toe te draaien door te schrijven dat hij beschuldigt wordt dat hij iemand met de dood "BEDREIGD" zal hebben, terwijl ik toch echt schreef dat hij mij dat "WENSTE" (ik en mijn gehele gezin kon pleuris, kanker en de tyfus krijgen maar zeker geen vat meer van hem, excuses voor deze waardeloze woorden) dit is mijn aanzien toch best een groot verschil. Had hij het gedreigd dan had hij het wel geweten want dan zou ik daarvan aangifte hebben gedaan, maar wensen mag hij als is dat ook niet zo netjes en klantvriendelijk.

Ook moest hij nog nadenken wanneer hij eens tijd zou hebben om mijn geld terug te storten en / of hij dat wel zou doen. Maar dit heeft hij alsnog netjes terug gestort.


Voor mij is dit al lang geleden en was dit al helemaal vergeten, dus ik wens dit persoon het beste, daar Karma zijn werk altijd wel doet als hij zo tegen anderen ook tekeer gaat.
voor mij heeft hij duidelijk nog veel te leren in het leven.

Aan jou en aan het forum wil ik nu ik het zo terug lees mijn excuses aanbieden dat ik dit zonder goed na te denken en in het heetst van de strijd zo lomp op het forum heb neergezet,
het hoort hier eigenlijk niet daar dit forum juist altijd zo positief is.

Aan de persoon van vaten online,

Jammer dat ik nog steeds merk dat er weinig veranderd in je is, door van wensen, dreigen probeert te maken en het zo weer wat erger wil laten klinken dan dat ik naar waarheid schreef,
Bied ik je toch mijn excuses aan dat ik jou en je bedrijf even zo negatief in het openbaar heb neergezet, en zal ik Jaap van het forum vragen dit te verwijderen.

Jaap, bij deze wil ik jou vragen om het bericht in zijn geheel te verwijderen, alvast mijn dank daarvoor.

Groet Skybiker.

Het tweede bericht dat ik van Jaap kreeg (geschreven door vaten online), ga ik hier niet neerzetten omdat ik van mening ben dat het nu klaar moet zijn en ik hun het beste wens.

Bij deze Simon van vaten online,

Ik zal nu even groot genoeg zijn om jouw mijn excuses aan te bieden dat ik de ervaring (aanvaring) die wij samen hadden hier openbaar heb neergezet.

Ik wens jou het beste en veel succes met je bedrijf.

Al blijf ik nog steeds bij mijn mening, dat als het allemaal zo gelogen is, jij mij een vat had opgestuurd in plaats van mijn geld terug te sturen, daar ik nog steeds vind dat ik wel recht had om jouw te bellen waar mijn bestelling bleef na anderhalve week na betaling en dan een net en fatsoenlijk antwoord had kunnen krijgen. In plaats van dat heb je mij zeer onterecht en onfatsoenlijk behandeld als betalende klant, je beslissing was dat ik echt geen vat van jou zou krijgen ondanks ik je netjes betaald had, nee je vond het absoluut niet normaal dat klant na anderhalve week al gingen zeiken waar de bestelling bleef.

Groet,
Skybiker.
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Excuses aanbieden aan zo iemand, en groots gebaar, maar van mij kon hij terug krijgen wat hij mij toegewenst had en ik had zeker dit verhaal niet weggehaald
Al was het maar om iemand die niet zo sterk in zijn schoenen staat (zoals jij) deze ellende te besparen

Of je een rotdag hebt of niet, dit soort taal sla je niet uit naar een ander

Ik zeg: kielhalen en in eigen vat naar de bodem van de oceaan sturen
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Beste Skybiker,

Allereerst erg vervelend dat u zich zo gevoeld heeft, graag hadden wij gezien dat u ons een mailtje had gestuurd in plaats van dat ik van een van de leden tot onze verbijstering moet horen van dit bericht. Erg makkelijk om dit soort berichten te plaatsen waar wij dus als webshop ook geen bericht van krijgen.

Wij werken al jaren met veel plezier samen met de leden van woodworking zoals u ook wel kunt zien in de overige reacties van klanten die vaker bij ons hebben besteld.
Wij zouden nooit ten nimmer iemand bedreigen nog schelden met zware ziektes, via uw track&trace nummer is keurig in te zien wanneer het vat geleverd word, wij hebben hier immers geen invloed op.

Mocht u nog opmerkingen of suggesties hebben kunt u ons altijd bereiken via de telefoon, mail of persoonlijk.

Met vriendelijke groeten
Vatenonline.NL

Ik wil hier toch nog even op reageren,

Ook hier klopt het weer niet,

Een mailtje sturen na die behandeling had ik niet echt zin meer in.

Ook sla je een heel stuk over,

1. een vat is nooit opgestuurd want om de reden ging ik jullie bellen, dus de track en trace volgen was daardoor niet echt een mogelijkheid, dus ik belde omdat er dan wel door jullie invloed kan zijn hoe het zou zijn.

2 Je vond mij direct een verschrikkelijke zeikerd dat ik al binnen anderhalve week belde waar mijn bestelling bleef, je vond mij zelfs een klootzak dat ik je belde terwijl je achter het stuur zat, tja dat kon ik echt weten, en je besluit zelf op te nemen.Ik bood zelfs nog aan om op een ander tijdstip terug te bellen. Dit nam je niet ten gehore want je was direct over de zeik.

3 Omdat ik een verschrikkelijke zeikerd was, was je reactie dat ik helemaal niets meer opgestuurd ging krijgen (de korte versie), tja dan heb ik ook nooit een track en trace om te volgen waar jullie daarna dan geen invloed meer kunnen hebben, het bewijs is dat mijn geld terug kwam in plaats van een vat.

4 het is al genoeg bewijs voor mij dat ik geld terug kreeg en dus geen vat kreeg na mijn betaling, dan moet er toch ergens wel wat gebeurt zijn daar tussen in, anders stuur je als klantvriendelijk bedrijf je klanten toch het bestelde artikel.

Nu ga ik het hierbij laten. Ik heb je mijn excuses aangeboden voor mijn schrijven en kijk zelf maar wat je er mee wil doen.
 
Laatst bewerkt:

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.447
394
Dordrecht
Die blaaskaak wil hem niet vatten want dan blijft hij zitten met zijn vaten. Zijn reactie is puur bescherming van handel, retoriek van een hol vat, niets van berouw of serieuze excuses.
Slechte dag kan, alhoewel het niet mag, maar als je daarna geen fatsoenlijke excuses of een gebaar maakt naar de gedupeerde dan ben je gewoon een bedrijf dat boycotten verdient.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
In plaats van een klantvriendelijke oplossing te vinden heeft meneer juist een andere agenda, tja je werkelijke karakter verander je niet zo snel,

Ik wist dit gisteren al maar had toen eigenlijk besloten om dit niet te plaatsen, maar na een nachtje slapen en dit te laten lezen plus het laten beluisteren van de opname van ons telefoon gesprek aan mijn overbuurvrouw, (juridische adviseur) doe ik het wel even plaatsen, nee excuses gaan er niet komen.

Dus Beste Simon, u kijkt maar wat u er mee doet, ik ben niet echt onder de indruk van dit soort onsportieve bedreigingen, ook ben ik er van overtuigd dat je prima weet dat je mij als een onfatsoenlijk hork behandeld hebt, je had ook simpelweg kunnen zeggen, Beste klant, er is wat fout gegaan, ik kijk dit direct na als ik op de zaak terug ben. Dan was het voor mij al goed geweest want ik belde niet dat ik mijn bestelde vat per direct wilde hebben, maar om te kijken of er iets mis was gegaan aan jullie zijde daar ik al anderhalve week na betaling nog helemaal geen reactie had gehad, het bleef voor mij gewoon ineens stil na de betaling, tja dan maken toch wel de meeste mensen zich zorgen. Het kon ook zomaar zijn dat het niet op voorraad was, vergeten in drukte e.d en geloof mij daar hebben best veel mensen wel begrip voor. Kleine tip, hou je klanten op de hoogte, voorkomt veel, en waarschijnlijk voor jou heel veel stress.

Ook hier in dit bericht doet meneer Simon weer net dat hij een vat heeft opgestuurd en ik waarschijnlijk zo ontevreden zou zijn dat ik allerlei valse dingen schrijf die te maken zullen hebben met een retourzending, wat volgens hem netjes binnen 14 dagen kan.

Pfff Simon, wat kan ik nog doen, zodat jij je weer herinnerd dat je mij geen vat meer gunde na mijn nette vraag of er iets was fout gegaan met het verzenden na mij toe.
In plaats om tot een oplossing te komen om dit voor jou vervelende bericht weg te halen ga je liever naar de rechter.


Het tweede bericht naar Jaap,


Beste Jaap Bosma,

Hartelijk bedankt voor uw bericht, wij hebben al jaren leden van woodworks die vaten bij ons kopen.
Wij kunnen ons op geen enkele manier vinden in deze reactie, en al helemaal niet in de aantijgen.
Zoals deze klant al zelf aangeeft in zijn latere reacties heeft hij het volledige bedrag van ons terug ontvangen en wij wisten niet eens van dit bericht, retouneren van producten kan bij ons binnen 14 dagen.

De aantijgingen op uw website aan onze kant, bevatten een zekere vorm van smaad en laster, hier is geen enkel vorm van bewijs tegenover dit strafbare feit(aangezien het ook niet gebeurd is) wij zullen indien dit onjuiste bericht niet verwijderd word ook genoodzaakt zijn om aangifte te doen tegen uw lid 'Skybiker'.

Zoals al eerder vermeld als een ontevreden klant een bericht op een forum plaats hebben wij daar geen enkel probleem mee, wij leveren altijd en 99% van onze klanten zijn zeer tevrede de overige 1% krijgt netjes zijn aankoopbedrag terug.

Fijn weekend gewenst

In afwachting van uw reactie,

Vatenonline
Simon
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Ferme krachttaal van deze kwal. Maar het is intimidatie, meer niet. Het is nog altijd vrij om je mening op een onafhankelijk forum te geven, het feit dat deze persoon de negatieve berichten wil laten verwijderen door het forumbeheer is al reden om het juist te laten staan.

Dit is een schreeuwlelijk die zijn handel wil beschermen, want het kost hem klanten en dus geld. Zoals die aan de telefoon was, zo zal die ook als persoonlijkheid in deze zaak handelen.

Zolang Skybiker het gesprek nog heeft, is er van zijn kant meer bewijs als van de kant van de holle vaten. Juridisch gezien kan het alleen een nadeel zijn dat het niet vantevoren bekent was dat het gesprek werd opgenomen, dat is normaal namelijk wel de bedoeling.

Er kan best aangifte worden gedaan, maar de prioriteit bij de politie laat dit soort zaken meestal lopen. Een collega had de diefstal van zijn motor op camera, maar zelfs dat was goed genoeg voor de onderste la van het bureau. De verzekering handeld het verder wel af.

In deze zaak is er ook geen openstaande transactie, dus alleen de verwensingen zijn dan aanleiding voor de aangifte. Denk niet dat deze persoon er ver mee komt, maar intimideren hoort kennelijk bij zijn strategie, dat heeft hij al wel bewezen.
 

HansB

Actieve deelnemer
7 okt 2014
525
0
Regio Arnhem
Deze meneer is kennelijk totaal onverschillig en brutaal als een klant ontevreden of in zijn ogen lastig is maar wel zeer vatbaar (haha, woordspeling 138:rolleyes:) voor imagoschade.
Gevalletje met twee vaten meten (euh, die klopt niet).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.