Kan het nog gekker met een onkline aankoop,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Welp75

Actieve deelnemer
28 dec 2012
140
3
49
Kerkrade, Limburg
Je kan voor dit soort dingen geen aangifte doen..... het is een civiele zaak en je moet eerst een duidelijke ingebreke stelling sturen voor je daar zelfs iets mee kan.

Niet echt on-topic, maar goed.

Een doodsbedreiging is wel degelijk een strafbaar feit en kun je aangifte van doen. De realiteit is helaas dat je zonder bewijs, bv een opname van het gesprek (dat je zonder melding gewoon mag opnemen, zolang als je zelf deelnemer bent aan dat gesprek, voor we het dadelijk weer gaan hebben over privacy. Bron: https://www.security.nl/posting/415711/Juridische+vraag:+mag+je+eigen+gesprekken+opnemen? (ik ben nu te lui om het wetboek er op na te slaan)) of getuige weinig kans van slagen hebt.
 

w00t

Actieve deelnemer
11 aug 2016
46
5
Ik heb er vorig jaar een 200 liter plastic vat en een 60L ijzeren vat besteld en afgehaald,
vriendelijk contact mee gehad en geen problemen.
Kan mij wel voorstellen dat als het verzenden meerdere keren niet goed gaat (uit je verhaal met meerdere track en trace nrs) zijn systeem(en) hem dus een hoop stress geeft/geven en hij op een gegeven moment (na het zoveelste telefoontje) ook verkeerd gaat reageren op klantcontact. Professioneel is anders.
Een dienstverlener die geen tijd heeft om het probleem op te lossen omdat ie eigenlijk alleen maar tijd kwijt is aan mensen uitleggen wat er aan de hand is :p
(ik weet verder niet wat er speelt!)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Kan jij je werkelijk voorstellen dat iemand na het zoveelste telefoontje iemand allerlei ziektes en de dood toewenst
Herinner met er even aan als jij een bedrijf begint ik geen klant bij jou word...

Sorry hoor, maar als je daar niet tegen kan, moet je geen bedrijf beginnen en lekker postbode worden of iets dergelijks

Afhalen, geld incasseren = vriendelijk, iets te moeilijk = klant zijn huid volschelden ? Die gast spoort gewoon niet
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
@w00t, wanneer je goed leest, vertel ik ook dat ik na een week pas ging bellen of er iets niet goed was gegaan, dus ik geef het al een week om eens te gaan kijken of er wat fout is.

Het is gewoon een onbeschofte Hork,

Het begon al van, gvvvvvdommmmme ik zit in de vrachtauto naar België en moet ik voor de volgende klootz*k de telefoon weer opnemen, Ik, O sorry mijnheer zal ik vanmiddag even terugbellen, het gaat over een bestelling van een week geleden, De Hork, welke KLootz*k belt er naar iemand die aan het rijden is, en dat om een bestelling waar ik geen tijd voor heb om weg te brengen naar de post, het is maar een k*tvat pannekoek.

Ik weer, U maakt zelf de keus om op te nemen tijdens het rijden, maar zal ik u terugbellen op een beter moment?, de Hork, begint een scheldkanon, en dreigde dat hij mijn adres had, en de rest vertel ik maar niet verder want het is te idioot voor worden.

Ik vindt het nu wel weer welletjes met die sukkel en ben niet onder de indruk van zijn loze bedreigingen. En heb ondertussen alsnog mijn betaling vandaag terug ontvangen nadat ik gisteren een belletje met mollie payment heb gedaan. (er waren meerdere klachten over mijnheer hork)
 
Laatst bewerkt:

Vatenonline.NL

Nieuw lid
14 sep 2018
2
0
Beste Skybiker,

Allereerst erg vervelend dat u zich zo gevoeld heeft, graag hadden wij gezien dat u ons een mailtje had gestuurd in plaats van dat ik van een van de leden tot onze verbijstering moet horen van dit bericht. Erg makkelijk om dit soort berichten te plaatsen waar wij dus als webshop ook geen bericht van krijgen.

Wij werken al jaren met veel plezier samen met de leden van woodworking zoals u ook wel kunt zien in de overige reacties van klanten die vaker bij ons hebben besteld.
Wij zouden nooit ten nimmer iemand bedreigen nog schelden met zware ziektes, via uw track&trace nummer is keurig in te zien wanneer het vat geleverd word, wij hebben hier immers geen invloed op.

Mocht u nog opmerkingen of suggesties hebben kunt u ons altijd bereiken via de telefoon, mail of persoonlijk.

Met vriendelijke groeten
Vatenonline.NL
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Beste Skybiker,

Allereerst erg vervelend dat u zich zo gevoeld heeft, graag hadden wij gezien dat u ons een mailtje had gestuurd in plaats van dat ik van een van de leden tot onze verbijstering moet horen van dit bericht. Erg makkelijk om dit soort berichten te plaatsen waar wij dus als webshop ook geen bericht van krijgen.


Skybiker is iemand die hier al een tijdje mee draait, en ik denk dat als ik hem (en vele met mij) zo kan inschatten is hij niet echt het type dat zomaar iemand door het slijk haalt en al helemaal dit soort fratsen verzint

Een week en een paar dagen geleden een vat besteld bij vatenonline, nl, maar kreeg elke dag een nieuwe tracknummer in de mail maar geen vat thuis gestuurd, gisteren dacht ik, ik bel dan maar even wat er aan de hand is, er werd vriendelijk opgenomen, maar na mijn vraag veranderde de persoon daar in een volslagen onbeschofte idioot.

Waar ik het lef vandaan haalde om na een week al aan de telefoon te hangen, niet normaal in mijn hoofd was ik, een met zware ziektes beladen scheldpartij kreeg te horen tot het doodwensen van de kinderen(die we niet hebben), ik kon voor de rest barsten want het vat zou hij niet meer opsturen en mijn geld ging hij houden daar de tijd van het telefoongesprek ook geld koste voor hem.

Misschien een werknemer die een slechte dag had ?
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Tsja. Bij mij scoor je nog steeds geen punten als je alles ontkent, de klant verwijt dat hij had moeten mailen in plaats van bellen en het hem kwalijk neemt dat hij hier zijn verhaal zet.

Beter geef je gewoon toe dat er iets goed is mis gegaan, en biedt je een nette oplossing aan. 50% korting of zo.
 

JOHN LAMERS

Actieve deelnemer
10 aug 2012
632
38
Ter Apelkanaal
Nou sorry hoor, als iemand zo met mij om zou gaan wilde ik het nog niet gratis hebben.
ieder verhaal heeft 2 kanten maar ik kan me niet voorstellen dat een dergelijk verhaal wordt verzonnen als er helemaal niets is gebeurd.
....
 

Vatenonline.NL

Nieuw lid
14 sep 2018
2
0
Tsja. Bij mij scoor je nog steeds geen punten als je alles ontkent, de klant verwijt dat hij had moeten mailen in plaats van bellen en het hem kwalijk neemt dat hij hier zijn verhaal zet.

Beter geef je gewoon toe dat er iets goed is mis gegaan, en biedt je een nette oplossing aan. 50% korting of zo.

Klant heeft zijn volledige aankoopbedrag retour ontvangen zoals hij zelf aangeeft!
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Tja, wij hadden laatst iemand op bezoek van een isolatiebedrijf voor vloerisolatie. De beste man adviseerde het eigenlijk niet te doen, want over een jaar of vijf zouden we toch wel verhuizen naar een vrijstaande woning. Verder adviseerde hij de vloerverwarming niet te gebruiken en alleen de CV te gebruiken.

En dat terwijl we alleen vloerverwarming hebben op de begane grond, en dat gewoon deel uitmaakt van de CV in huis.

Het kan een onbenul van een werknemer zijn, het bedrijf heeft hem in dienst en die gaan de waardeloze offerte de we kregen dan ook zeker niet uitvoeren.

Zal niet zeggen dat het hier ook het geval is, maar je doet uiteindelijk zaken met een bedrijf en niet met een persoon, dus ben je daar ook negatief over als het niet loopt zoals je verwacht had. Dat andere klanten wel tevreden zijn heb je geen boodschap aan, jij hebt een slechte ervaring.

De reactie na al die tijd vind ik mosterd na de maaltijd, dat had direct netjes opgelost kunnen worden. Weet niet of er meerdere negatieve reacties over dit bedrijf zijn, waardoor er nu wat weggepoetst moet worden, maar vreemd is het wel.
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Ik vind het mooie van een/dit forum dat je een soort weerwerk kunt leveren als je als klant onheus bejegent wordt.
Want zo uitgescholden worden is niet "een foutje in de bestelling" maar erger dan dat. Een goede ondernemer (en eentje die dat wil worden) schrikt zich wrs te pletter en onderneemt actie.
Mooi dus om te zien dat vatenonline een account op dit forum heeft aangemaakt, "dicht op" je potentiele klanten zitten is een goede (aanvangs) strategie.
Dus:
Welkom
 
P

Pel

Guest
Hij is zeker welkom op het forum, we zijn immers geen haatdragende mensen, maar ik heb nog steeds geen enkel woord van enig excuus ook maar gelezen. Het zou hem sieren als hij het boetekleed toch maar aantrekt en het op een nette manier met Skybiker afhandeld.

Groet Pel.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Zonder uitleg gewoon van het forum gooien, we willen geen scheldende onbeschoftelingen die alleen hun omzet veilig komen stellen lijkt me....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.