Kan het nog gekker met een onkline aankoop,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Een week en een paar dagen geleden een vat besteld bij vatenonline, nl, maar kreeg elke dag een nieuwe tracknummer in de mail maar geen vat thuis gestuurd, gisteren dacht ik, ik bel dan maar even wat er aan de hand is, er werd vriendelijk opgenomen, maar na mijn vraag veranderde de persoon daar in een volslagen onbeschofte idioot.

Waar ik het lef vandaan haalde om na een week al aan de telefoon te hangen, niet normaal in mijn hoofd was ik, een met zware ziektes beladen scheldpartij kreeg te horen tot het doodwensen van de kinderen(die we niet hebben), ik kon voor de rest barsten want het vat zou hij niet meer opsturen en mijn geld ging hij houden daar de tijd van het telefoongesprek ook geld koste voor hem.

Gekker dan dit heb ik nog nooit mee gemaakt, het was een doodgewone normale vraag of er wat fout was gegaan bij de bestelling.
 
Laatst bewerkt:

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Persoonlijk zou ik na zo'n gesprek mijn bestelling annuleren en het geld terug vragen.
Volgens mij heb je bij een online bestelling te maken met een bedenktijd van 14 dagen, en na zo'n gesprek gun ik de beste man niet veel goeds meer.
Maar klantvriendelijkheid is daar dus ver te zoeken...
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Het vat hoef ik natuurlijk niet meer, had ik hem ook laten weten, storneren is geen optie met een ideaal betaling, ik wacht nog wel even of dat hij wel of niet betaal, kan nog een grote mond zijn.
 
P

Pel

Guest
Als je naar de site van je bank gaat, kun je dacht ik het bedrag toch storneren? Op zijn site staan alleen maar een tiental positieve reacties, die heeft hij er dan zeker zelf op gezet?

Groet Pel.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
De site zelf straalt al amateurisme uit.... dat had je eerste indicatie moeten zijn. Betalen via Ideal is een gewone overboeking, daar valt dus niets aan te storneren of terug te boeken.

Wat rest is een mail sturen dat je nog een week geeft om te leveren en anders de overeenkomst wil ontbinden. Maar klagen kun je in de praktijk nergens dus je bent afhankelijk van zijn medewerking aan een terugbetaling. Gebeurt dat niet dan kun je bij zijn bank een melding maken.. als er meer dat doen wordt zijn Ideal contract ontbonden en kan ie in de toekomst minder slachtoffers maken. Gebruikt ie een tussenpersoon voor zijn betalingen dan wordt het nog lastiger.
 
P

Pel

Guest
Altijd gedacht dat je kon storneren, weer wat geleerd. De site ziet er een beetje goedkoop uit, maar als je op zoek bent naar een vat dan denk je daar m.i. niet verder bij na en koop je wat je nodig hebt.

Groet Pel.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Ik heb voor online kopen een simpele stelregel.... betaling via creditcard (daar loop je als consument geen risico mee) anders is het jammer maar helaas. Vooruitbetalen in de hoop dat iemand gaat leveren legt alle risico bij jou als koper.
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
zou eens beginnen met een recensie op zijn site te zetten .... je ervaringen delen met toekomstige kopers. Kijken wat daar mee gebeurd. En aangifte doen.

jaap
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Iets op zijn site zetten heeft geen zin, daar hun dat zelf kunnen verwijderen, ook zijn Facebook is goed afgeschermd, likers kunnen geen berichten achter laten.

Ik wacht nog af, heb net een mail gekregen dat de de order op,geannuleerd en order terug betalen staat.

we wachten af wat er gebeurt.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Je kan voor dit soort dingen geen aangifte doen..... het is een civiele zaak en je moet eerst een duidelijke ingebreke stelling sturen voor je daar zelfs iets mee kan.
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
MMMM das apart heb er twee jaar geleden een 60 litervat met deksel grijs (online besteld en betaald) binnen 2 dagen ontvangen echt helemaal geen problemen mee gehad.
Misschien is de man wat overspannen door al die klussers en houtbewerkers die maar 1 vaatje bestellen/kopen voor hun cycloon, moet wel allemaal netjes verpakt worden He!

Groetnis, Roeland
 
P

Pel

Guest
Op deze manier zaken doen, zal hij denk ik niet veel klanten over houden, misschien verkeerd been uit bed gestapt, of ruzie met de vrouw, je weet het niet hé?:D

Groet Pel.
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Nou er zijn ook zat BBQers die 1 vat bestellen om een smoker te maken. Dus er zijn meer afnemers. Als de particuliere handel je als leverancier niet bevalt, dan stop je er toch gewoon mee.

Maar ik denk dat die stiekum aardig wat vaten weg zet per stuk. Bedrijven hebben er ook niet altijd veel nodig.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Er staat ook een adres op de site. Wellicht kan je er een keer heen gaan. Een persoonlijk gesprek levert vaak meer op dan via de telefoon.
 

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Je bent niet de enige met problemen met webwinkels. Ik heb vorige jaar lijmklemmen gekocht bij systemshop24.de. Heb ze nog steeds niet ontvangen en er ligt nu een claim via paypall. Als doorwinterde internet shopper is dit wel het gekste wat ik mee gemaakt hebt.
 

Niekosss

Actieve deelnemer
9 jun 2013
107
1
Enschede
nl-nl.facebook.com
Je bent niet de enige met problemen met webwinkels. Ik heb vorige jaar lijmklemmen gekocht bij systemshop24.de. Heb ze nog steeds niet ontvangen en er ligt nu een claim via paypall. Als doorwinterde internet shopper is dit wel het gekste wat ik mee gemaakt hebt.

Ik heb eind vorig jaar ook een hele partij lijmklemmen hier besteld. Keurig geleverd in 2 partijen. Ook een keurig mailcontact gehad.
 

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Ik heb eind vorig jaar ook een hele partij lijmklemmen hier besteld. Keurig geleverd in 2 partijen. Ook een keurig mailcontact gehad.

Je leert een webshop pas kennen als dingen niet goed gaan. Ik heb een hele hoop keurig mailcontact gehad. Maar geen acties. Denk dat het een snelle jongen is. Verkopen verkopen. service kost alleen maar geld. denk niet dat de shop het zo lang volhoud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.