Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Makita of Perfectmate stofzuiger

Goedemiddag,

Ik ben een hobbyist en zoek een stofzuiger voor mijn invalzaag, schuurmachine, bovenfrees en dit soort kleinere handmachines. Ik heb op het oog een Perfectmate +- 100 euro of een Makita VC2512L. Wat kunnen jullie me hierin adviseren om te nemen? Mijn budget is +-150 euro. Tuurlijk is een duurdere vaak net iets beter, maar ik ben maar een hobbyist. Graag jullie advies

Die perfectmate heeft geen inschakel automaat wil je een lowbudget maar goede alleszuiger neem dan de parkside van de Lidl die heeft ze met en zonder inschakelautomaat.
    Je moet die met inschakelautomaat nemen heb zelf ook 2 parkside's 1 grote rvs en 1 kleine van kunststof, de grote icm cycloon is mijn werkplaatstofzuiger en de kleinere staat geschakeld met m'n stationaire bandschuurmachine. De grote en kleine heb ik sinds 2006 en draaien elke dag zonder problemen.
    Waar je ook naar kan kijken is de gamma alleszuiger met inschakel automaat die kost normaal 99 euro maar als ze in de actie zijn maar 59 euro die heb ik 2 jaar geleden als extra aangekocht in de actie natuurlijk. Heeft een goede zuigkracht en compact en stevig.
    Alle bovengenoemde stofzuigers hebben een standaard motorhuisfilter rond met lamellen.
    Deze stofzuigers gebruik ik met veel plezier heb zelf ook een festool ctl welke electronisch regelbaar is maar in de praktijk gebruik ik die regeling niet de stofzuiger wel natuurlijk.

Groetnis, Roeland

De parkside stofzuiger met inschakel automaat word niet altijd aangeboden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk Berichten
    Die perfectmate heeft geen inschakel automaat wil je een lowbudget maar goede alleszuiger neem dan de parkside van de Lidl die heeft ze met en zonder inschakelautomaat.