Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Bureau met uitschuifbaar werkblad

Ik ben bezig om een soort van bureaukast te maken. Mijn bedoeling was om onder het smalle bureaublad nog een uitschuifbaar gedeelte te maken (voor toetsenbord etc).
    Het gedeelte zal dus in ieder geval het gewicht van iemands (onder)armen moeten kunnen dragen.

Waarmee kan ik dit het best maken? Kan een normale ladegeleider dit aan of bestaan hier speciale geleiders voor?

Zie de bijlage (die ik eventjes snel in elkaar geknutseld heb, dus let niet op details)

Attached files

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2008

Re: Bureau met uitschuifbaar werkblad

Hoi Dave,

Wat betreft gewicht kan een lade geleider dit wel aan. Er bestaan echter speciale geleiders hiervoor. Wat betreft techniek zijn het gewone ladegeleiders. De bevestiging is echter speciaal gemaakt voor onder een bureaublad.
    Kijk eens op: http://www.ladegeleider.nl bij "produkten" staan toetsenbordgeleiders. Even naar beneden scrollen voor de losse geleiders.

Ed

Is Simpelveld alweer een beetje sneeuwvrij ?
    Bij ons ligt nog een heel pak.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borre
    Hoi Dave,

Wat betreft gewicht kan een lade geleider dit wel aan. Er bestaan echter speciale geleiders hiervoor. Wat betreft techniek zijn het gewone ladegeleiders. De bevestiging is echter speciaal gemaakt voor onder een bureaublad.
    Kijk eens op: http://www.ladegeleider.nl bij "produkten" staan toetsenbordgeleiders. Even naar beneden scrollen voor de losse geleiders.

Ed

Is Simpelveld alweer een beetje sneeuwvrij ?
    Bij ons ligt nog een heel pak.
    Ed, bedankt voor de tip. Ik ben meteen even gaan kijken op de site.
    Heb jij ervaring met dit bedrijf, m.a.w. is dit kwalitatief goed spul?
    De prijzen vallen mij namelijk erg mee!!!

Het ligt hier nog aardig dik, maar de wegen beginnen gelukkig weer berijdbaar te worden.
    Heerlijk toch, wonen in het mooie Zuiden?!?!? Nog een paar van die winters en ik ga een apres-ski tentje in elkaar timmeren bij ons op de berg

Die toetsenbordgeleiders ken ik niet, maar de zaak zelf wel. Goede service. Vorige week gedoe gehad met de bezorgdienst en Frans loste het prima voor me op.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2008

Ik bestel hier regelmatig,kwaliteit en afleverservice zijn absoluut o.k.

Ed

Forum Rechten