Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

TK: wielen voor zelfbouw lintzaag

Ik heb dringend plaats nodig in de werkplaats, daarom deze aanbieding.

Voor de zelfbouwers: twee lintzaag wielen Ø 420mm. Compleet met lagers, hoogte verstelling en poelie.
    Afhaling in Brugge maar kan ook opgestuurd worden.

Prijsvoorstel: €50

DSCN8114.jpg

DSCN8115.jpg

Beste ,

Deze wielen interesseren mij erg, kan je de breedte van het loopvlak melden, en hoe snel moeten die weg, de reistijd tot bruggen is enkel 2 a 2,5 uur dus moet ik dit eerst kunnen inplannen.

vg,

André

André,

Het loopvlak is 39mm.
    Die wielen nemen niet zo veel plaats in en kunnen hier nog een tijdje blijven liggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulRT Bekijk Berichten
    André,

Het loopvlak is 39mm.
    Die wielen nemen niet zo veel plaats in en kunnen hier nog een tijdje blijven liggen.
    ik bekijk dit even , laat in het weekend weten of ik ze neem.

vg,

André

André, ik veronderstel dat je geen interesse meer hebt in de wielen.

Jammer maar eind deze week gaan ze in het oud ijzer.

die ben je op marktplaats of tweedehands.de toch zo kwijt joh???

superleuke wielen voor een koffietafel ofzo....jammer dat je te ver weg woont, ik haalde ze zo op anders.

voor dit soort industriele dingen slepen ze in het oostblok hele fabrieken leeg,

Ik heb het niet zo voor dat gedoe met geveinsde belangstelling en belachelijke biedingen op mp of 2dehands.

Misschien moet ik mijn vooroordelen maar eens opzij zetten

ik snap je ook wel hoor en ik heb die ervaringen ook wel, gelukkig zitten er ook goede bij

ik vond het alleen zo jammer om te zien dat zulke wielen met zo'n uitstraling in een oudijzerbak belanden tegenwoordig, ik had gehoopt dat er een forumlid misschien iets heel leuks mee kon gaan maken.

Oud ijzer is inderdaad erg jammer dat je zover weg woont ook maar misschien ook wel goed ook
    Zou een 2dehands of marktplaats zeker een kans geven.

Ik denk dat ik er wel werk voor heb, maar moet proefondervindelijk vaststellen of het goed gaat, ik wil er namelijk dan geen zaag op leggen maar een snijdraad voor het snijden van schuimvulling. Maar het vermoeden bestaat dat de draad door de voortgaande materiaalbeweging van de wielen geduwd wordt. Achter en zijgeleiders kunnen daar niet helpen want die snijdraad vreet naar alle kanten dus in no-time zijn die geleiders opgevreten.
    Ophalen of opsturen weet ik nog niet, maar ik heb zeker belangstelling, desnoods leg ik er wel een zaag op en gebruik ik hem voor hout..

Groet van Wim.

Forum Rechten