Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 42
    Onbegrijpelijk, dat deze machine vergeleken wordt met een Chinees knaken ding van de gamma.
    probeer daar maar es met een boor 20 in metaal te boren, waarschijnlijk verbuigt zo’n ding al als je in boter boort.
    De prijs is volgens mij heel redelijk.

Prijs is heel netjes, alleen als ik een geschikte trafo zoek, dan komt er nog dik 250 euro bij. Of ik kan niet zoeken...
    sometimes you just need a bigger hammer

Prijs is waar het op hangt,,, deze machines mogen zeker niet bij t ouder ijzer, en je koopt er geen moderne machine voor qua degelijkheid,, maar prijs aanpassen of gewoon mensen laten bieden..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    onbegrijpelijk

Paul als je prijs bijsteld dan belandt een mooie machine niet bij oud vuil
    Wat vind je dan een redelijke prijs?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald L. Bekijk Berichten
    Prijs is heel netjes, alleen als ik een geschikte trafo zoek, dan komt er nog dik 250 euro bij. Of ik kan niet zoeken...
    Een trafo van 1kva is voldoende.

Goed nieuws voor geïnteresseerden zonder 3x230V/400V.................denk ik toch

De boormachine kan op 230V mono aangesloten worden!!
    Ik heb een frequentieregelaar op de kop kunnen tikken, met name een Altivar 12 van Schneider Electric

De regelaar is getest en wordt gebruiksklaar geconfigureerd voor de machine.
    Een externe potmeter is er bij. Zelf te voorzien zijn een kastje en een schakelaartje.

Dit voor slechts €50!!
    Laatst gewijzigd door PaulRT; 15-02-18 om 16:56.

Dan koop je voor weinig een onverwoestbare machine. Heb zelf geen ruimte en behoefte aan zo'n grote kolomboor, maar deze laat alle chinese prullen verbleken.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

50 euro voor de boor of voor de frequentieregelaar?!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McAvoy87 Bekijk Berichten
    50 euro voor de boor of voor de frequentieregelaar?!
    Geen emoticons dan zal de vraag wel ernstig bedoeld zijn, toch

Voor de goede orde: €50 is voor de frequentieregelaar.

Top dat je er moeite in steekt paul, de machine is een volgend leven bij een ander zeker waard
    Met een hamer past alles...

Forum Rechten