Brandstempeltje

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik weet het, was ook maar een grapje
De waarden zijn voor schillen, dan bedoel je dus de zijkant van de frees ? naar beneden duiken is boren, daar zullen andere waarden bij horen neem ik aan, heb gekeken op de site kon ze niet vinden (of ik weet (nog) niet, waar ik naar zoek)

Die van mij staan ook op wacht hoor, alhoewel, laatst wel een lekkere PP gemaakt, en ach....11 graden overdag met het zonnetje er bij kon dat makkelijk :)

Garage omtoveren <=> mancave....hmm, die ken ik ergens van ;)
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Schuin inlopen (ramp) of helicodaal (spiraal) inlopen doe je op 50% van de XY voeding.
Boren vind een frees niet fijn en doe je dus op 25% van je XY voeding.

Sommige frezenleveranciers zullen je doen geloven dat het harder kan, maar hiermee blijft gegarandeerd je frees heel, zeker op een minder stabiele machine. Die van jou is geen metaalbewerkingsmachine, dus enige voorzichtigheid is wel geboden.
Trillingen en vering in de machine slopen je frees.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Vandaag 2 brandstempeltjes gemaakt, leuk om te doen
Helaas bij eentje een 'Maja' gedaan... zo zie je maar weer, grapjes maken over een ander, stink ik er zelf nog in :(

20180218_173937.jpg

20180218_201449.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.