Toolpoints!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geert Schoonhoven

Actieve deelnemer
Het einde van het jaar naderd met rasse schreden :eek: :eek: , leuk. Maar voor de FESTOELIE'S onder ons ook de tijd dat de zo wel verdiende TOOLPOINTS weer worden opgeteld!!!!!! :lol: :D :lol: :p Ok ze worden niet meteen uitgekeerd maar toch.

Heeft iemand al een iedee wat hij of zij er voor gaat kopen?????? :mrgreen:
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Voor de laatste keer, ben benieuwd wat ervoor terug komt....

Ik heb er een behoorlijk stel gespaard dit jaar, circa 500 :mrgreen:

Ik denk aan een Of1400 of 2200 of een freesmodule of een cleantex AC stofzuiger...
Wordt wel bijbetalen maar toch leuk. En de waarde van de toolpoint is ook nog ex btw he... om het leuk te maken.
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
Ik kende het hele bestaan van die Toolpoints niet. Kun je ook zaken aanmelden die je voor je registratie hebt gekocht (maar wel dit jaar?). Heb me veiligheidshalve wel alvast geregistreerd.
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Je kunt het proberen, je moet dan wel minimaal 100 points hebben aangezien ze onder de 100 punten niet meer uitkeren.
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
Zat nog even naar de voorwaarden te kijken en ik meen te begrijpen dat het spul wel in Nederland moet zijn gekocht. Iemand ervaring met spullen uit de UK?
(zijn aangemeld voor garantie door de leverancier en dat ging prima)

Ik ken de going rate voor punten niet, maar ik vermoed met € 1500 wel boven de 100 uit te komen.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Nou maar eens afwachten, wordt denk ik tot wachten met besteden tot de nieuwe voorjaarsaktie er is en die is er pas in April volgens mij. Vaak toch net iets leuks extra erbij wat t de moeite waard maakt zoveel pijn in de knip te lijden.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Ik had begrepen dat de points de 28e uit duitsland zouden zijn verstuurd,iemand de bon al binnen? ik heb nog niks.
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Deze week had ik bericht, ik heb 55 toolpoints, vanaf 100 toolpoints zijn ze wat waard.
Te weinig gereedschap gekocht vorig jaar dus, leuk dat ze je dat even laten weten. :D
Heb er nog even aan gedacht om ze te bellen om te vragen of ze niks niks beters te doen hebben dan je zulke brieven te sturen.
Festool is nu toch gestopt met de toolpoints? Ze mogen van mij die toolpoints ook wel houden, dan kunnen ze het gereedschap beter iets goedkoper maken.

mvg, bjorn
 

Zweihaak

Post veel
29 jul 2010
1.381
2
Groningen
Ik heb inmiddels ook de brief van Festool gehad.
Ben er niet zo rouwig om dat de toolpoints weg zijn.
Ik heb vorig jaar 146 toolpoints gespaard, en daar krijg je dan een waardebon voor van 17,37.
Dit terwijl ik voor 2701,30 aan Festool machines heb gekocht.
En nog wat los materiaal terwaarde van bijna 450,- Euro waar je dan weer niets voor krijgt.
Het is een beetje iemand blij maken met een dood vogeltje.
Ik moet dus ook erg lachen om die waardebon van 17,37 die ik zal krijgen.

MFT3 50tp
CTL 26E 36tp
Carvex 29tp
Domino 31

Wat ik ook vreemd vindt is dat de Domiofrees duurder is dan de MFT3 en je voor de MFT3 meer toolpoints krijgt.
Wat helemaal raar is dat als je vanaf 150 toolpoints hebt, ze ineens meer waard worden.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Nou zijn de brieven alweer hele tijd geleden binnen, iemand ook al de waardebon ontvangen, duurt allemaal wel lang...
Ik heb hem in ieder geval nog niet en wil toch wel graag iets gaan kopen ervan.
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
Eind maart een brief ontvangen en dat was aanvullende tegoedbon. Omdat ik een paar aankopen heb gedaan in relatief korte tijd weet ik niet waar dit nou weer voor is.
De eerste tegoedbon heb ik overigens niet ontvangen, dus ik ga er maar eens achteraan (eerste maar eens het account activeren).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.