Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24
    Voor de prijs van een 2 meter pijp bij Baptist heb je hier 6 meter pijp wel even een gasdraad 3/4 erop laten snijden elke goed CV bedrijf heeft nog deze snijblokken.

https://bouwproducten.hardeman.nl/sh...engte-2m-3m-6m

Dag Fons

Ik had hem in het verleden al eens gelezen, prachtige review btw, ik kon hem niet zo snel vinden.

Ik ben eruit,ik ga de klemmen kopen van fine tools.

Iedereen bedankt voor jullie berichten.

Gr Danny

Ik was nog een beetje aan het struinen op internet, ik kwam dit tegen, is dit vergelijkbaar of geeft dit een mindere klemkracht?

Excuus dat ik nog zo twijfel, kom net om de hoek kijken

Alvast bedankt.

Danny

https://www.2cheap.nl/silverline-alu...RoCLjIQAvD_BwE
    Laatst gewijzigd door Danny1984; 04-02-18 om 22:17.

Volgens mij slap spul, tenzij je ze verbeterd zoals Peter Sellers wel eens heeft laten zien...

Fons

Duidelijk, pijpklemmen it is.

Bedankt Fons

Ik zou wel gegalvaniseerde/verzinkte pijp nemen voor dit soort werk gewone kale gaspijp blijft afgeven of je moet ze ontvetten en schuren best veel werk en flinke vieze handen is mijn ervaring.

Bedankt voor de tip!

Is 3/4"26.9mm or 19mm?

Ik zie vak dat levenciers voeg toe, voor 3/4" buis, dat het 26,9mm diameter is. Maar 3/4" is 19mm?

Grant

(sorry voor the taal - ik been Engel's speekend)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter vh Bekijk Berichten
    Voor de prijs van een 2 meter pijp bij Baptist heb je hier 6 meter pijp wel even een gasdraad 3/4 erop laten snijden elke goed CV bedrijf heeft nog deze snijblokken.

https://bouwproducten.hardeman.nl/sh...engte-2m-3m-6m

Dat geldt voor de binnenwerkse maat van de buis, als je twee maal dikte van de wand erbij optelt kom je op de grotere maat

Fons

Ik heb de 1/2 inch uitvoering en de 3/4 inch uitvoering. De grote van Conrad en de kleine al zo'n 40 jaar geleden gekocht in Amerika toen ik daar geregeld kwam als scheeps WTK op de grote vaart.
    Beide veel gebruikt. Niks op aan te merken. De klemmen met de voetjes zou nu mijn voorkeur hebben hoewel ik ergens nog tekeningen moet hebben van een werkblad met geintegreerde pijpklemmen, en dan heb je die voetjes ook niet meer nodig.

Forum Rechten