nieuw werkstukje

johan verstraete

Nieuw lid
1 okt 2017
8
0
20180203_164402.jpg20180203_164427.jpg20180203_164441.jpg Kan iemand mij vertellen waarom mijn foto's altijd liggend op het forum staan.Op mijn computer staan ze wel degelijk recht.
Dank u.
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
De foto's zijn wss staand genomen en worden op de computer automatisch gedraaid. Je zult ze op de computer eerst in het view programma moeten roteren en opslaan. Daarna worden ze goed geplaatst.
Hoewel ik (nog) niet zo'n fan ben van houtdraaien vind ik het wel intrigerend hoe dit blijft staan.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ik heb mijn beeldscherm 90 graden gedraaid en zag het heel mooie knappe draaiwerkje.
Heel goed Johan. Proficiat.
 
P

Pel

Guest
Mooi gemaakt Johan, heb de laatste foto voor je gedraaid, maar hoe groot is het, en welk hout heb je gebruikt, iets meer info heeft dit werkstuk toch wel verdient dacht ik?

Groet Pel.

20180203_164441.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

johan verstraete

Nieuw lid
1 okt 2017
8
0
Dag Pel,
Bedankt om mijn werkstukje recht te zetten.
Hierbij wat meer info.Het voetstuk is gemaakt van eik en heeft een diameter van 85 mm en is 95 mm hoog.Het zwevende gedeelte is gemaakt uit een houtsoort die ik niet ken maar zeer weinig weegt.De maximale diameter is ongeveer 110mmen de hoogte is ongeveer 120 mm zonder deksel.De verbindingsstukjes zijn gedraaid uit wengé op 5mm.De afwerking gebeurde met shellawax.
Mvg. Johan
 
P

Pel

Guest
Kijk, dat geeft zo een werkstuk direct meerwaarde met de info erbij, bij een foto kun je geen voorstelling van maken hoe groot iets is, of er moet bijvoorbeeld een Euro naast liggen dat je de verschillen ziet.

Groet Pel
 

Chris D

Actieve deelnemer
27 nov 2014
63
18
Heel mooi Johan!!!
Dit stukje zou toch wel een plaatsje op de tafel verdienen tijdens een vergadering, wat denk je;)...
GRTS
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.