Wie is jouw meest gewaardeerde forummer in 2010?

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
297
9
Heist o/d Berg
Bijdragen kan ik niet , daarvoor heb ik onvoldoende kennis :cry: Maar wel hartelijk dank aan iedereen die anderen wil verderhelpen/ en de kennis wil delen . Prachtig en leerrijk forum. Men zegge het voort!!!!!
gr,
Danny
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Even een teken van leven van mijn kant ;) Ik leef nog maar heb het de laatste tijd ontzettend druk gehad met andere dingen dan mijn hobby werken met hout. Ik zal nog wel eens een plaatje maken van mijn laatste project (een modulaire tafel voor kleuterklas) en mijn laatste aanschaf was een INCA vlak vandikte bankje waar nog het een en ander aan vervangen moet worden (m.n. de riem voor de vandikte aandrijving).
 
A

Athanor

Guest
Hallo Zuma,

Goed om weer wat van je te horen! Gelukkig is het persoonlijke vrijheid op zo'n forum om eens een tijdje afwezig te zijn. Maar je ziet toch ook dat er een gemeenschapsgevoel ontstaat en dat je bijdrage gemist kan worden. En als het weer tijd is zullen we vast weer wat van je zien!

Fons
 

dif

Actieve deelnemer
10 jan 2010
120
0
BE- Linter
Meest gewaardeerde?
Niemand in het bijzonder, van iedere pluimage moeten er vragers en antwoorders zijn om het forum levendig en attractief te houden.
Echter een speciale pluim voor Tuoh voor de vele (professionele) informatie.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.