Kapex KS 60 vraagje

Luinge

Actieve deelnemer
24 mei 2016
185
10
Hallo Forummers,

Vandaag heb ik mijn Kapex KS 60 E-set ontvangen.
Gezien mijn beperkte ruimte moet deze op een verrijdbare console komen.
Ik heb vele modellen en uitvoeringen bekeken maar blijf met twee vraagjes zitten:

1) Zou je de Kappex met of zonder de verhogers vastzetten op het console? Ik wil de Kapex met clamping kit moeren vastzetten op de console. Op die manier kan ik de kapex weer snel los schroeven om mee op klus te nemen. En dan is het wel handig dat de verhogers er onder zitten. Bovendien zit er een heel klein beetje dempend rubber in de verhogers. Lijkt mij wel prettig als de kappex op de console is geinstalleerd.

2) moet het oppervlakte van de conole zo groot zijn dat het extra pootje onder het zwaaistuk altijd moet kunnen steunen. Of mag dit stuk zweven als de kapex goed is vast gezet? Bij zijn grotere broertjes zit er volgens mij geen extra steunpootje onder.

alvast bedankt voor de reacties en tips!

groet Roelof
 

Luinge

Actieve deelnemer
24 mei 2016
185
10
Heb antwoord op tweede vraag zelf al gevonden. Bij de originele Festool stand wordt dat steunpootje ook niet bebruikt.
Steunpootje is dus alleen bij los staand gebruik.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.