Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Hybride Weergave

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012

Te koop: lintzaag EB Bas 500, 220 volt

Zoals in mijn eerdere posts aangehaald: omwille van een totale herorganisatie en afwerking van mijn werkplaats verkoop ik mijn stationaire machines. Deze worden na de verbouwing vervangen door andere.

Te koop:

Lintzaag Electra Beckum, diameter wielen 50 cm (BAS 500), 220 volt

Ik heb de machine overgenomen van een aannemer die er 1 opdracht mee uitvoerde. Ikzelf heb hem enkel gebruikt voor het maken van 2 mallen (figuurzaagwerk…)

Het rubber van dewielen is in goede staat. Er was een geleidewieltje stuk, maar dit is vervangen door een origineel via het Metabo-servicecenter. Bijna alleonderdelen zijn via Metabo verkrijgbaar.

Bij de machine zit enkel een origineel zaaglint van EB. Het zaaglint is nog scherp, maar dit zijn zaaglinten van slechte kwaliteit. Indien u fatsoenlijk zaagwerk of herzaagwerk met de zaag wil doen, moet je linten van betere kwaliteit kopen (b.v. tuffsaws). Ik had de intentie dit te doen, maar het is er nooit van gekomen….

Nieuwwaarde van een dergelijke machine is ergens iets van een 2250 tot 2400 euro.Vraagprijs 650 euro.

Tevens te koop: Combi topie- zaag, Vlak-vandikte, 2 stofafzuigers, lintzaag,bovenfreestafel (zie mijn andere zoektertjes).

Machines af te halenin Glabbeek, België (ongeveer 45 minuten van Elsloo voor de Nederlandse forumleden...)PICT0339.jpgPICT0340.jpgPICT0341.jpgPICT0343.jpgPICT0346.jpg
    Laatst gewijzigd door brt; 27-01-18 om 07:01.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Machine is voorlopig gereserveerd.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    De machine is verkocht, mag een slotje op.

Nog te koop: topie-zaag casadeï & vlak-vandikte 30cm Rojek, beide op drijfkracht, zie mijn andere zoekertjes.

Forum Rechten