Te koop: combi topie-zaag, casadei, drijfkracht

Status
Niet open voor verdere reacties.

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
Zoals in mijn eerdere post aangehaald: omwille van een totale herorganisatie en afwerking van mijn werkplaats verkoop ik mijn stationaire machines. Deze worden na de verbouwing vervangen door andere.


Te koop:


Casadei gecombineerde machine met topie en zaag. Motoren 3 pk, drijfkracht.Machine is afkomstig uit het onderhoudsatelier van een school. Er is in die school wat gewijzigd aan het elektrisch gedeelte van de machine om hem conform toenmalige normen te maken (uitval machine na stroomuitval, noodstop). Aan de draaiknop van de topie is aan de stand '2' geen functie verbonden, ik weet niet waarvoor dit ooit diende (omschakeling draairichting?). Machine is nadien elektrisch nagekeken door technieker van de firma Bimac.


Ook zijn er wat accessoires bijgemaakt zoals de aandrukker boven de zaag, de stofafzuiging achter de topkap en de 2de korte langsgeleider.


Bijgeleverd bij demachine: de afgebeelde accesoires, bedieningsgereedschap, een zaagblad en een freeskop met wisselmesjes ('flury-mesjes') van Leitz.


De roltafel/pennentafel kan vrij eenvoudig van de machine verwijderd worden voor transport.


Diameter topas 50mm.


Prijs is bespreekbaar. Richtprijs 1500 euro.


Tevens te koop:Vlak-vandikte, 2 stofafzuigers, lintzaag, bovenfreestafel (zie mijnandere zoektertjes).


Machines af te halen in Glabbeek, België (ongeveer 45 minuten van Elsloo voor de Nederlandse forumleden...)PICT0351.jpgPICT0349.jpgPICT0348.jpgPICT0352.jpgPICT0353.jpgPICT0354.jpgPICT0355.jpgPICT0356.jpgPICT0359.jpg
 
Laatst bewerkt:

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
Van de prijs kan eventueel wel iets af.

Wat ook kan is ruilen: ik heb nog een domino XL nodig van Festool. En ik heb nog een Tormek T8 nodig.

Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen interessanter is om te ruilen met machines dan met geld... Enkel ruil tegen een nieuwe of zo goed als nieuwe machine. Waarde machine incl. BTW gaat van de afgesproken verkoopprijs af. Dus eventueel opleg in de ene of andere richting.
 
Laatst bewerkt:

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
Blad dat momenteel op de machine ligt is er eentje van 25 cm. Hiermee maximale zaaghoogte van 7 cm (72 mm heb ik zojuist gemeten). Er kan ook een blad van 30 cm op, daarmee moet dat dus een goeie 9.5 cm zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.