Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pylk Bekijk Berichten
    Welke veilingsite is dat?
    Volgens mij staat odh voor open dag hout

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2012
    ODH is inderdaad de Open Dag Hout en word is in het najaar in Zutphen .
    Op de startpagina staat er een link naar de ODH .

Willem

Hallo Petra, ik ben een paar weken voor de kerst ook begonnen met houtsnijden oftewel whittling. Ik kwam op Youtube filmpjes tegen van Doug Outside. Nu noemt hij zich Doug Linker. Zoek maar eens naar ' carve a hillbilly'. Dat is een tutorial waarin hij stap voor stap laat zien hoe je zo'n grappig ventje maakt. Ook het filmpje 'The most fantastically simple yet satisfying carving ever' is een aanrader.
    Dit zijn mijn eerste probeersels (als de foto tenminste te zien is) Daarna ben ik met die fantastiscally simple snijwerkjes begonnen. Hartstikke leuk om te doen en inderdaad heel mskkelijk. Ik heb hiervoor een mesje van Pfeil gebruikt. Besteld bij beeldhouwwinkel.nl . Succes en heel veel plezier.
    20181216_232538.jpg
    20190217_224746.jpg

Beste Petra, kijk ook eens op Youtube naar sharonmyart zeer mooie tutorials (iets trager dan doug linker) voor het snijden van kleine poppetjes
    hierbij een paar van mijn probeersels
    IMG_7485.jpg
    Laatst gewijzigd door tsala; 18-02-19 om 14:41.

Forum Rechten