Timelapse bouw houthok

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Zo, ik ben ook maar eens met m'n GoPro gaan stoeien. Op statief gezet bij de bouw van een houthok voor mijn broer. Houthok is geheel van steigerhout gemaakt.


Groet,
Arjaan
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Gaaf zo'n filmpje, gaat iets te snel, een paar seconden meer wat ook ok geweest.
Veel plezier met het houthok, misschien dat je broer ons eens kan laten zien wat hij van het hout maakt ;).

jaap
 

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
@Jaap: je hebt helemaal gelijk: veel te snel. Ik ben nog aan inleren met video. Ben inmiddels redelijk handig met houtbewerking en fotografie, maar video is nieuw voor mij. Ik heb een nieuwe poging gedaan. Hij duurt nu iets meer dan een 1 minuut.

We hebben het houthok volledig uit 20 steigerhouten planken van 5 meter gebouwd. De DeWalt 7491 die ik in december van @Skybiker over heb genomen kwam goed van pas. Die was goed ingezaagd op steigerhout :). Mijn Kapex KS60 kwam goed van pas voor het afkorten van de planken; verder wat handgereedschap, 2 schroeftollen en goede hulp van mijn broer.

 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.