Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

De man dy ’t hout dûnsje liet

Dit jaar is Leeuwarden de Culturele Hoofdstad van Europa. In het kader daarvan worden 32 kerken in Friesland in het zonnetje gezet. Voor de Mariakerk in Mantgum (tussen Leeuwarden en Sneek) heeft Hermannus Berkebijl in 1780 het houtsnijwerk gedaan. Dat wordt de week van 21 tot 28 februari 2018 belicht met een theatervoorstelling in de kerk, workshops houtsnijden op scholen en in het weekeinde van 24/25 februari 2018 een weekeinde vol hout en houtboeken en houtbewerken in het dorpshuis, en in een aantal historische panden in Mantgum. Met tentoonstelling en demonstraties.
    A5VK_LC_ZT_Flyerserie_UDT3-1.jpg
    Wel ik zou daar ook aanwezig zijn als exposant rond mijn houtdraaien.
    De onderhandelingen zijn zo goed als rond en je kan deze juweeltjes zeker komen bewonderen, keuren, enz.
    Iedereen is welkom op mijn stand.
    IMG_0876.jpgIMG_0881.jpg

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Mooie slogan, "de man die het hout dansen liet"

Groet Pel.

Leuk zet het gelijk in de Agenda kom zeer zeker langs om je werk te bekijken.

Groetnis, Roeland

Wat leuk. En ook een erg mooie slogan.

Jammergenoeg kan ik niet langskomen, maar veel plezier!

Leuk voor je Didier. Succes.

Zondag 25 februari kom ik, de kaartjes zijn besteld via http://www.dunsjendhout.nl
    Naast Didier is er meer te zien.
    Ik kreeg het volgende door:
    Bij deze een korte opsomming van welke disciplines er in ieder geval zijn:
    - houtbrander
    - houtdraaiers
    - meubelmakers
    - kettingzaakunstenaar (speedcarver)
    - blokfluitbouwer
    - houtsnijder

Daarnaast is er een houtboekenruilbeurs en worden er presentaties/lezingen gegeven. Sommige deelnemers exposeren maar er worden ook demonstraties gegeven.

Best de moeite waard om te gaan kijken, ik ben er in een half uurtje

Groet, Kor
    kies ook voor hout
    Voor advies over fijnstof filtratie en het maken van een fijnstof filterunit voor de werkplaats: kiesvoorminderfijnstof.nl
    http://www.kiesvoorhout.nl

Ik haal dit evenement nog eens boven want nu komende zaterdag 24 februari en zondag 25 februari kan je mij ontmoeten in Mantgum.
    Iedereen is welkom bij mij en je kan al mijn werkstukken live zien alsook de demo's.
    Groetjes Sirjacobs Didier.

Het was leuk om te zien. Je had breed uitgepakt. Ook het houtsnijwerk in de kerk is erg mooi.

Forum Rechten