even voor stellen en een vraag

ronny s

Nieuw lid
21 jan 2018
9
0
Hallo ik ben ronny en kom uit oude pekela.mag graag met hout werken, nu heb ik alle deuren in ons huis vervangen door paneel deuren aan gezien we dat mooi vinden.
Heb ook al kasten gemaakt van paneeldeuren en heb ze ook al uitelkaar gehaald om er kleinere deuren van te maken,maar dat is best en karwei om alles weer mooi pas te krijgen.
Nu ben ik op zoek naar en frees om paneel deuren te maken type bruynzeel en dan met die rechte kant 45 graden.
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Volgens mij wil hij een deur maken volgens het type brynzeel en wil waarschijnlijk de lijsten ervan uitfrezen. Het zou helpen als je een afbeelding hebt en deze plaatst zodat wij weten wat je bedoeld met brynzeel deur
 

ronny s

Nieuw lid
21 jan 2018
9
0
Het gaat om en 4 vlaksdeur 30 jaren ik heb al 5 deuren verkleind zowel in de lengt en breedte maar dat is best veel werk met en bovenfrees.nu ben ik op zoek naar en frees waarmee ik dat in een keer kan frezen
heb de deuren in de lengte door gezaagt de tussen stukken opmaat gemaakt en daarna de kopse kanten bewerkt zodat ze weer goed aansluiten aan de buitenkanten van de deur.20141201_212350 deur.jpg
 

ronny s

Nieuw lid
21 jan 2018
9
0
Dat is wel de frees die ik bedoel de tweedelige zou al genoeg zijn dan doe ik het wel in twee keer zouden ze er ook zijn met en schacht van 8mm anders de schacht misschien afdraaien op de draaibank.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.