Kats moses zwaluwstaart zaaghulp

Leroowj

Actieve deelnemer
1 apr 2016
392
0
Ik heb 44 dollar incl 12 dollar verzendkosten moeten betalen voor het hulpstukje en geen invoerrechten oid moeten betalen. Denk dat jij pech of ik geluk heb gehad.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Ik heb t hulpstuk uiteindelijk toch besteld. Jonathan van Kats moses heeft op de doos gezet dat de waarde 4 dollar was haha. Nadat ik zei dat ik hoopte geen invoerrechten hoefte betalen en of hij het bedrag op de doos wilde zetten. Ik dacht dat 33 klein genoeg bedrag is dat ik geen invoerrechten hoefde te betalen. Maar ik hoorde van de week dat dit 22,50 is.
Aardig van die man!

Ik weet niet hoe veel ik hem uiteindelijk zal gebruiken, ben namelijk al flink goed opweg met recht leren zagen. Maar ik merk dat ik ook af en toe een off-day heb. Dat bak ik er echt niets van.
En wellicht gaat het wel sneller. Dan vind ik het ook winst.
Je hoeft minder lijnen af te tekenen. Al hoeft dat uiteraard ook niet als je zonder lijntje recht kan zagen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.