Lie Nielsen sponningschaaf probleem.

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Mijn vertrouwen in bedrijven is misschien wat achterdochtig. Maar ik had toch wel coulance verwacht. Al is het iets kleins. Toen ik bij Toolnation lang moest wachten op de Carvex en er achteraan moest bellen, kreeg ik als verassing een pakketje zaagjes gratis. En laatst toen de CXS was uitverkocht en na een paar week pas weer wat hoorde van de verkoper, kreeg ik een mini systener.

Mede naar aanleiding van dit verhaal, zou ik toch kiezen (als ik ooit het geld bijelkaar heb geharkt) voor de Veritas skew block plane. Het bedrijf innoveert mischien meer. En Canadezen zijn gewoon leukere mensen.:p
 

ov79

Nieuw lid
18 okt 2015
15
0
zou dit er mee te maken kunnen hebben? copy paste uit de omschrijving van het product op de baptist site: De #140N onderscheidt zich van de #140 door de montage van een voorsnijder die het sponningschaven aanzienlijk vergemakkelijkt!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.