Vakkenkast maken waar hout halen?

detopo2011

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
109
17
Voordeel van fineren / lamineren met 4,5 mm eiken is dat je nog fatsoenlijk kunt schuren. En met dr kantenfrees kunt afwerken. Op de koppen Kun je ook wat dikkere planken lijmen. Het is maar net wat je wilt.
 

Ashwindenhartog

Nieuw lid
27 dec 2017
11
0
Ik ben vandaag op pad geweest voor eiken. Eerst een bezoek gebracht bij Home hout in Tiel hebben echt mooi eiken alleen kunnen niet schaven en aangezien ik geen schaaf/vlakbank heb word dat lastig. Hoe doen jullie dat? Als je zelf niet kunt schaven? Ik ben ook nog in echteld geweest bij de tol die man zou bellen voor een prijs die kon het wel schaven maar doen veel tuinhout heb niet zon vertrouwen in dat hout. De domino frees is inmiddels binnen! Wel fijn dat meneer de postboden hem samen met domino assortimentsystainer zo bij de voordeur had gezet zonder aan te bellen. Heeft daar twee uur buiten gestaan
 

detopo2011

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
109
17
Dat is het voordeel bij de plankencentrale. 4 zijdig geschaafd en meestal ook al geschuurd.
Daarnaast ligt al het hout heel netjes opgeslagen in rekken en in een verwarmde hal.
Renkum is ook nog bij jou in de buurt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.