Voorstellen

Brammoon

Nieuw lid
10 jan 2018
5
0
Goedeavond, of nacht kunnen we ondertussen al wel zeggen..

Ik ben Bram, 28 jaar, en kwam via Google op dit forum terecht. Dat was geen toeval, want ik had een vraag die prima op dit forum paste. Dit is dan ook niet mijn eerste topic op dit forum.
Tot nu toe doen de mede-forumleden eer aan het forum, want ik heb al een hoop reacties gehad waarmee ik zeker verder kom.

Al lange tijd vind ik het leuk om met hout in de weer te zijn, of dit nou een kastje is, een surprise is of het daadwerkelijk gaat om klussen (o.a. verbouwing/renovatie familie). Of het hier helemaal op het forum hoort weet ik niet, maar ook het (om)zagen van hout voor in de kachel/open haard vind ik een leuk tijdsverdrijf :).

Sinds enige tijd ben ik samen met mijn vriendin ook de trotse eigenaar van een jaren '30 woning waar de afgelopen decennia niet veel aan gedaan is. Dus hier kan ik ook mijn ei wel kwijt de komende tijd.

Wat betreft gereedschap beperkt het zich dan ook met name nog tot gereedschap dat ik bij mijn eerder genoemde activiteiten kan gebruiken, en gelukkig is er binnen de familie ook het één en ander beschikbaar.
Laatste aankoop is een Elektra Beckum KGT500. Apparaat viel wat groter uit dan gedacht, haha, maar heeft tijdens de verbouwing nog gewoon een mooi plekje in de woonkamer. Waar ik verder nog erg blij mee ben, wat misschien meer een renovatietool is, een Fein FMM 350 QSL.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.