Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35

www.hobbyhoutbewerking.nl online

Gisteren is mijn site compleet gemaakt. Hij stond al een tijdje op internet, maar er ontbraken nog diverse onderdelen,maar nu is de site goed genoeg om te introduceren
    Er staat alleen nog een programmerfout in de rubriek 'werkplaats', daar moet nog naar gekeken worden.

De site heeft als doel om mensen te informeren over mijn hobby, en de dingen die ik maak. Ook is het bedoeld om alle kennis en ervaringen voor zover ik die heb opgedaan gemakkelijk toegankelijk te maken voor iedereen die er belangstelling voor heeft. UIteraard met de bedoeling om dit met de loop van de tijd steeds uit te breiden, want dit is nog maar het begin

Neem eens een kijkje, en tips en tops zijn welkom.

http://www.hobbyhoutbewerking.nl

Re: www.hobbyhoutbewerking.nl online

Wilco, ik vind dat je een erg leuke website hebt gemaakt, en ook dat je goed bezig bent met je hobby.
    Vooral het opknappen van oud gereedschap vond ik interessant.
    Ga vooral zo door.
    Prettige kerstdagen.
    Ad

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

wilco,

ik had je site al eens gevonden via Lumberjocks. goed om te zien dat je al weer een stuk verder bent. het stuk over eigen gereedschap is inderdaad erg leuk om te lezen. zeer benieuwd hoe de site zch gaat ontwikkelen.

Aha, daar vind ik mijn beitelhandvaten weer terug
    Nou ik ben er nog steeds heel blij mee.

Leuke site.

ziet er goed uit de site en je werkstukken daar zal ik eens vaker gaan gluren

vooral die handvaten van je stanley no4 vind ik heel goed geslaagd die zou ik ook wel willen

groeten bas

Hallo Wilco.
    Ik heb je site even bewonderd. Geeft een heel goed beeld waar je mee bezig bent. Is bovendien erg informatief voor andere houtbewerkers. Klasse!!!!
    De tekst (informatie-overdracht) is de belangrijke rode draad. De zwarte letters zijn echter geplaatst op een gestreepte bruine achtergrond en hierdoor minder vlot leesbaar. Kun je nog kiezen voor een ander contrast? Of is het toch mijn leeftijd..................?
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2010

http://www.hobbyhoutbewerking.nl[/quote]

Ziet er goed uit.Toevallig heb ik ook net zo een schaaf opgeknapt (er liggen nog wat te wachten op zo`n opknapbeurt).

Goeie tip van die beitels zo heb ik nog een paar van die ouwe dingen slingeren...ik ga ze ook maar eens opknappen... :mrgreen: :lol: :lol:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan pranger
    De zwarte letters zijn echter geplaatst op een gestreepte bruine achtergrond en hierdoor minder vlot leesbaar. Kun je nog kiezen voor een ander contrast?
    Ondanks mijn jongere leeftijd ben ik mee eens, het kost ook mij wat moeite de tekst vlot te lezen. Mischien is een zwart half doorzichtig vlak, achter de tekst een idee?

Maar leuk die site Wilco, ik zet hem even in mijn lijstje. Ook leuk om je bezig te zien op de 'Houtdraaien' pagina.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ad de Crom
    Wilco, ik vind dat je een erg leuke website hebt gemaakt, en ook dat je goed bezig bent met je hobby.
    Vooral het opknappen van oud gereedschap vond ik interessant.
    Ga vooral zo door.
    Prettige kerstdagen.
    Ad
    Daar heb ik niks aan toe te voegen Wilco, je stopt ook echt serieus tijd in je hobby, een bevlogen houtworm die wel wat aandurft!! Gaat je stage down-under nog door?

jaap

Mooie site Wilco!
    Direct van opbouw.
    Leuke functie voor websitestatistieken erin (ga ik misschien ook wel
    gebruiken in mijn site - ga ik komend jaar opnieuw bouwen).
    Ik mis nog een e-mailadres of gastenboek.
    Bouw je de website zelf?
    Tip:
    gebruik niet je eigen e-mailadres maar maak er een aan bij b.v. gmail (i.v.m. spam);
    leuk gratis gastenboek (minimale reclame) of betaald zonder reclame, http://www.tboek.nl

Forum Rechten