Marith

Marith

Nieuw lid
6 jan 2018
2
0
Hallo ik hoop dat ik dit goed doe haha.Ik ben Marith en heb sinds kort de liefde voor het hout ondekt.Vooral het houtsnijden . We hebben in Zweden onze eigen hobby zagerij en ik probeerde van de afvalstukken eens wat lepels te snijden.Nou dat is hard oefenen. Langzamerhand wat meer gereedschap en boeken aangeschaft en nu me heerlijk verdiepen in de kunst van het werken met hout.Dit is een mooi uitgebreid forum en hoop er wat van te leren
 

Marith

Nieuw lid
6 jan 2018
2
0
Welkom!

Wat doen jullie precies op die zagerij? En Zweden, zit daar een interessant 'ik vertrek'-verhaal achter ;-)?

Nee wij zijn niet vertrokken maar 2 van onze kinderen met hun gezinnen wel.Uiteraard moet je daar zelf dan ook een beetje onderkomen hebben en ja als je er lange tijd veblijft ga je hobby s zoeken.En kijken wat je er nee kan doen.
We hebben daar een stuk bos en moeten we af en toe uitdunnen.veel slecht hout wordt voor stookhout gebruik en van de rest zagen we balken en planken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.