10 jaar woodworking.nl; Proficiat Jaap!

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Als ik het goed heb bestaat ons forum deze week 10 jaar!! Volgens mij heeft Jaap op 3 januari 2008 de start gegeven en waren er enkele leden van het eerste uur met blije reacties. Alhoewel de groei in het begin niet spectaculair was, werd er vrij actief van gedachten gewisseld. Mijn inschrijving als lid 98 was in juli 2008 en ik weet nog dat er dagelijks nieuws was te vinden:) Dit motiveerde iedereen ook om dagelijks te kijken en zo is het een levendig forum geworden.

Alle reden om Jaap te complimenteren met dit geweldig leuke forum, waar vriendelijkheid en behulpzaamheid trefwoorden zijn! Van harte gefeliciteerd Jaap en met jou alle deelnemers!

Laten we actief verdergaan om dit forum weer tien jaren van grote bloei te geven!

Fons
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ik wil één van de eersten zijn die na 10 jaar een dikke proficiat wens aan Jaap.
We gaan met z'n allen eraan bouwen naar de komende jaren.
 
P

Pel

Guest
Gefeliciteerd Jaap met deze mijlpaal, maar ook de mede forumleden die dit forum zo gebruiksvriendelijk en vaktechnisch zo bijzonder boeiend maken. Ook wat betreft de omgangsvormen met elkaar zijn we blijkbaar een positieve uitzondering op de sociale media.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.318
191
Gem. Winsum (Groningen)
Gefeliciteerd Jaap. Een socioloog zou er eens een onderzoek aan moeten besteden hoe het komt dat op dit forum zo beschaafd met elkaar wordt omgegaan. En mocht er eens iemand uit de bocht vliegen dan wordt hij weer de weg op geholpen. En dat lijkt allemaal soepel "vanzelf" te gaan.

En...er heeft zich hier een schat aan vakkennis vergaard die men graag voor elkaar inzet. Als late amateur heb ik hier ontzettend veel geleerd.

mvg
klaas0639
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.614
1.134
Fryslân
Gefeliciteerd Jaap, met het behalen van deze mijlpaal. Maar laten we ook niet alle andere mensen vergeten die meehelpen om dit forum te laten zijn zoals het is!

Op naar de volgende 10 jaar ;)
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Als lid van het tweede uur een felicitatie aan allen, die dit forum bewaken en vullen met wederzijds respect, kennis en kunde.
En Jaap in het bijzonder!
Vr.gr. Jan Pranger.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.036
1.667
Terkaple
www.woodworking.nl
Dank allemaal, het was met compleet ontschoten ;). Maar zeker dank aan alle forummers, want met elkaar hebben we het forum, ons digitaal samenkomen en het delen van onze passie voor hout.
Op naar de volgende 10 jaar!

jaap
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Ook ik sluit mij aan bij de dankbetuiging aan de initiatiefnemer, maar ook aan de mede beheerders, van dit mooie forum.
Op naar de volgende 10!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.