Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 33
    Jaap Hartelijk dank dat je dit ooit gestart bent en ons op deze manier zoveel hebt laten delen, Proficiat!!
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Jaap gefeliciteerd, en bedankt dat we elkaar zo mogen helpen en ervan genieten!

Gefeliciteerd Jaap, met het behalen van deze mijlpaal. Maar laten we ook niet alle andere mensen vergeten die meehelpen om dit forum te laten zijn zoals het is!

Op naar de volgende 10 jaar

10 Jaar alweer, geweldig! Jaap voorop maar ook alle andere forumleden bedankt !
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Als lid van het tweede uur een felicitatie aan allen, die dit forum bewaken en vullen met wederzijds respect, kennis en kunde.
    En Jaap in het bijzonder!
    Vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Dank allemaal, het was met compleet ontschoten . Maar zeker dank aan alle forummers, want met elkaar hebben we het forum, ons digitaal samenkomen en het delen van onze passie voor hout.
    Op naar de volgende 10 jaar!

jaap

Ben nog niet zo lang lid, maar geniet er zeker van. Gefeliciteerd!!

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Mooi Jaap en ga zo door allemaal op dit fijne en behulpzame forum.
    vriendelijke groet, Peter

www.bermartcrafting.nl

Jaap en alle anderen die dit forum besturen, gefeliciteerd. Het is altijd genieten op dit forum.

Ook ik sluit mij aan bij de dankbetuiging aan de initiatiefnemer, maar ook aan de mede beheerders, van dit mooie forum.
    Op naar de volgende 10!
    Met vriendelijke groet, Ronald

Forum Rechten