Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 33

10 jaar woodworking.nl; Proficiat Jaap!

Als ik het goed heb bestaat ons forum deze week 10 jaar!! Volgens mij heeft Jaap op 3 januari 2008 de start gegeven en waren er enkele leden van het eerste uur met blije reacties. Alhoewel de groei in het begin niet spectaculair was, werd er vrij actief van gedachten gewisseld. Mijn inschrijving als lid 98 was in juli 2008 en ik weet nog dat er dagelijks nieuws was te vinden Dit motiveerde iedereen ook om dagelijks te kijken en zo is het een levendig forum geworden.

Alle reden om Jaap te complimenteren met dit geweldig leuke forum, waar vriendelijkheid en behulpzaamheid trefwoorden zijn! Van harte gefeliciteerd Jaap en met jou alle deelnemers!

Laten we actief verdergaan om dit forum weer tien jaren van grote bloei te geven!

Fons

Ik wil één van de eersten zijn die na 10 jaar een dikke proficiat wens aan Jaap.
    We gaan met z'n allen eraan bouwen naar de komende jaren.

Dat is een mijlpaal. Gefeliciteerd. Op naar de 25 jaar.

Gefeliciteerd Jaap!

Alweer tien jaar van grote meerwaarde voor houtbewerkend Nederland en Vlaanderen. Top!

Mooi getuige te zijn van deze mijlpaal! Gefeliciteerd Jaap!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Gefeliciteerd Jaap, ik ben blij dat ik dit mooie forum ooit gevonden heb.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Gefeliciteerd Jaap met deze mijlpaal, maar ook de mede forumleden die dit forum zo gebruiksvriendelijk en vaktechnisch zo bijzonder boeiend maken. Ook wat betreft de omgangsvormen met elkaar zijn we blijkbaar een positieve uitzondering op de sociale media.

Groet Pel.
    Laatst gewijzigd door Pel; 05-01-18 om 14:39.
    Pel; Hout wirktj.

Proficiat Jaap!
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Gefeliciteerd Jaap. Een socioloog zou er eens een onderzoek aan moeten besteden hoe het komt dat op dit forum zo beschaafd met elkaar wordt omgegaan. En mocht er eens iemand uit de bocht vliegen dan wordt hij weer de weg op geholpen. En dat lijkt allemaal soepel "vanzelf" te gaan.

En...er heeft zich hier een schat aan vakkennis vergaard die men graag voor elkaar inzet. Als late amateur heb ik hier ontzettend veel geleerd.

mvg
    klaas0639

Forum Rechten