Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22
    Dank voor de enthousiaste woorden iedereen!

@hans Ik gebruik voornamelijk een mesje van veritas en een korte 6mm beitel. Maar ook tandartsspulletjes, schuurpapier en een priem. Flexcut vind ik wat minder fijn werken, maar daar heb ik ook niet veel van (1 gutsje)

@jelmer Onderop zit een stuk eikenfineer, dat ik zwart heb gemaakt (staalwol & azij). Daaronder zit een magneetje. Ik zal binnenkort wat betere foto's maken. Ook van het zwaard. Overigens zijn bovenstaande foto's geknipt uit een filmpje dat ik op Instagram heb gezet. Eigenlijk wilde ik hier ook het filmpje plaatsen, maar daarvoor moet hij eerst naar YouTube worden geupload. Daar had ik geen zin in.

Ik heb wat foto's genomen. Hij is nog niet af, maar het gaat de goede kant op.

IMG_20180117_125309.jpg
    IMG_20180117_125241.jpg
    IMG_20180117_125218.jpg
    IMG_20180117_125121.jpg

Prachtig! Wat een details in dit super kleine beeldje

Hij is af! Laat ik beginnen met een foto die wat perspectief geeft op de grootte.

20180523_160057.jpg

En dan wat meer ingezoomd...

20180523_155905.jpg
    20180523_155816.jpg
    20180523_155800.jpg
    20180523_155738.jpg

Wauw..... Prachtig!

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Ik vind hem bijzonder mooi geworden Meron, de mantel met capuchon valt mooi glooiend met het zwaard.

Groet Pel.

Wowww, zeer mooi!
    Zulk enorm klein priegel werk, en dan pakken alle verhoudingen ook nog mooi uit, chapeau!

Het is echt schitterend, petje af

prachtig, zeer knap!

Ha, wat gaaf om te zien! Ik vind vooral de mantel bewonderenswaardig, hoe die over het zwaard drapeert, dat is toch wel erg mooi gedaan hoor! Zeker omdat het zwaard uit een ander stuk hout gemaakt is zal het geen sinecure geweest zijn om dat passend op elkaar te krijgen.

Je zei dat dit de eerste keer peer is. Ik vind het fijn snijden alhoewel het wat hard is. Wat is jouw mening erover? Ik heb nog steeds geen buxus gekocht, dus kan niet vergelijken daarmee.

Wat ik wel grappig vind is dat je nog steeds de ogen / mond niet zoveel uitgewerkt hebt als de mantel. Hoe bewust / onbewust is dat? Ik heb laatst ook weer wat gemaakt (ook peer), was oorspronkelijk van plan de ogen open te doen, maar durfde het toch niet aan:

houtsnijhoofd.jpg

Forum Rechten