is er iemand die een zelfbouw tafelverbreding voor een festool cms heeft

knarfb

Actieve deelnemer
20 nov 2015
76
30
friesland
Ik ben op zoek naar een tafelverbreding voor de festool cms. Omdat de festool prijzen niet echt leuk zijn dacht ik aan zelfbouw. Om het wiel niet te hoeven uitvinden als het er al is. Is mijn vraag wie heeft er een ontwerp voor een tafelverbreding voor een cms waarbij de lengteaanslag nog te gebruiken is

gr

Frank
 

knarfb

Actieve deelnemer
20 nov 2015
76
30
friesland
Ik had daar al het een en ander gevonden. Het probleem is vooral om het profiel te vinden waar de lengteaanslag aan wordt geklemd. Die is door mij niet te vinden, anders maar proberen om zelf te maken

gr

Frank
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Ik had daar al het een en ander gevonden. Het probleem is vooral om het profiel te vinden waar de lengteaanslag aan wordt geklemd. Die is door mij niet te vinden, anders maar proberen om zelf te maken

gr

Frank

Dit zou een dwarsdoorsnede van het profiel moeten zijn, maar meet het na. Het zou niet de eerste keer zijn dat een dergelijke tekening niet klopt....
15f661c5ea07f1c3b7e5fbf4ca5ab425--festool-tools-festool-mft-.jpg


Mijn CS70 heb ik behoorlijk aangepast, zodat ik een tafelverbreding heb, die ik ook als verlenging kan gebruiken. Mijn lengteaanslag is een Incra LS Positioner, dus ik weet niet of je wat aan mijn build hebt. De hele build is hier te vinden.

1P3298190_zpsr0t56vyr.jpg


1P3298187_zps2bo9dbmb.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.