Is er iets mis met de Festool OF 1400 frees?

Dries Haneborst

Actieve deelnemer
14 jun 2010
185
0
Hey,

Een oproep voor de 'Baas', stel beheerders aan zodat deze figuren snel verbannen kunnen worden.

De rest, niet op de links hierboven klikken......
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
OMG, als je dan al reklame maakt, zorg er dan wel voor dat je de Nederlandse taal beheerst!!

bv wat fout is: ik kwam deze shop tegen, maar kent iemand deze?
bv wat goed is: ik kwam deze shop tegen, maar hij was dicht.

Het blijft lastig. Keep on learning.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.255
304
Heelsum
Ik neem aan dat de links al weg zijn want ik zie niks?

Ik overweeg ook een extra frees naast de kleine 1010. Zuma jij gaf aan dat je in die situatie de 2000 erbij hebt genomen en daarmee zeer tevreden was. Zijn er meer mensen die de keuze tussen 1400 en 2200 hebben gemaakt en welke keuze hebben jullie gemaakt en waarom?
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
na een paar keer een warmgelopen 1010 te hebben gehad (met verlijmfrezen wat ik nog wel eens doe...) bedacht ik me zo dat rond de 1500 watt ook wel eens krap zou kunnen zijn voor verlijmfrezen (groot freesoppervlak). Zo wat duidelijker met ik bedoelde met tussen twee uitersten in? Met de 1010 kan ik prima 8mm bitje doen voor finijner werk. Met de 2000 kan ik alles doen incl. de dikke US bitjes... Laatst daarmee nog een bestaand kozijn dieper uitgefreesd voor een dikkere deur.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.