TV kast

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Even hulp en advies nodig.

Ik wil een tv kast maken, mag niet meer dan 20cm van de muur komen en er mogen geen deuren aan zijn maar het moet toch open en dicht gaan.

Mvg,
Rudy
 

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Maak je een kast met een TV lift:rolleyes: Staat ook nog ergens op mijn To-Do list......

Fons
Hallo Fons,

Dat was eigenlijk de bedoeling, maar het systeem (lift)is erg prijzig(660 euro en de tv is niet draaibaar)daarom ben ik op zoek naar andere oplossingen.
Mvg,
Rudy
 

berrybonzo

Nieuw lid
5 dec 2017
16
0
Ik heb een Strakke meubel gemaakt met Speakerstof in het midden, zo zijn alle tv kastjes weg gewerkt achter het stof en blijft alles toch bedienbaar!
En achter het speakerstof uiteraard een soundbar die dus ook weg gewerkt is!
 

berrybonzo

Nieuw lid
5 dec 2017
16
0
IMG_0607-1.jpg
IMG_0500.jpg

Uiteraard is alles nu netjes weg gewerkt, en Valscharen gemonteerd.
En voor de Playstation heb ik een ventilator achterin gemaakt welke alleen aan gaat wanneer ik een spel zou spelen.
 
Laatst bewerkt:

Stuiver

Actieve deelnemer
12 aug 2016
166
2
Schagen
is het alleen de tv? of moet er meer meuk in?

zelf heb ik een wandpaneel gemaakt en deze op de muur gehangen. en hierop weer de led tv. hier kun je natuurlijk allerlei varianten op maken.
nadeel is dan wel dat de tv in het zicht blijft.

in het wandpaneel zou je ook diverse vakken met kantelkleppen kunnen maken waar evt. klein apparatuur op gemonteerd zit.
zo wil ik de playstation van de kids (en een beetje van mij ;)) weg gaan werken.

had zelf een klein kastje ernaast voor een mediaspeler, maar Netflix + smart tv maakte dit overbodig dus weer verwijderd...
 

seb

Post veel
8 feb 2013
919
3
Anzegem
Hoe breed zou de kast worden? Eventueel kan je ook een goedkoper liftmechanisme gebruiken en omgekeerd werken: in plaats van een lift die de tv naar boven duwt bvb een licht liftsysteem die een fotokader of schilderij van voor de tv omhoog duwt zodat de tv zichtbaar wordt?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.