Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14
    Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2010

Ook maar even voorstellen

Hey allemaal, ik ben Danny en bezoek al enkele maanden ( jaren ?) dit forum en heb mij onlangs laten registreren.
    Wonende in Heist o/d Berg , België, 58 jaar jong en een jaar geleden de kans gekregen ( en met beide handen gegrepen ) om vroegtijdig op rust te gaan, zoals dat zo mooi gezegd wordt.
    Af en toe -met wisselend succes - in het verleden iets gemaakt , maar vooral veel miskleunen. Nooit een technische school van binnen gezien, niet gehinderd door enige kennis en toch vanalles willen maken. Omdat hout mij aantrekt ( jaren in bijberoep in de bosontginning ), en ook om dure arbeidsuren uit te sparen natuurlijk.
    Ondertussen heb ik al een werkplaats(je) gebouwd, ben al een stuk aan het bijbouwen en waag ik mij tussendoor aan probeersels van kastjes, vooral voor in mijn kot.
    Ik heb op dit forum al meer geleerd dan in de rest van mijn leven. Als ik de items lees en de fotos bekijk is het duidelijk dat hier veel beroeps tussenzitten en dat de rest professionele amateurs zijn .

groeten ,
    Danny

Athanor
    Guest

Re: Ook maar even voorstellen

Danny, welkom op het forum! Leuk om te horen dat je al veel geleerd hebt door de berichten goed te volgen

Ik hoop dat je er nog veel aan hebt en wens je veel succes met deze ontluikende hobby!

Fons

Ook van mijn kant welkom op het forum!

Groeten Rudolf.

Hallo Danny

Uit het ondergesneeuwde Ridderkerk wens ik je een warm welkom op het forum. Heb je vragen of interessante nieuwtjes? Wij zitten er op te wachten.

Hartelijke groet Hugo

Hallo Danny

Uit het ondergesneeuwde Ridderkerk wens ik je een warm welkom op het forum. Heb je vragen of interessante nieuwtjes? Wij zitten er op te wachten. Kan je in je Avatar/gegevens jouw woonplaats naam vermelden. Dat is handig voor mensen in de buurt.

Hartelijke groet Hugo

Hallo Danny, welkom.
    Ik zag dat je in Heist o/d Berg woont, daar hadden ze een houtdraaiclub ''het Hoeveke''
    Bestaat die nog steeds?
    Waren vroeger actief met een msn forum, doch zijn daar mee gestopt vanwege te geringe belangstelling een aantal jaren geleden, iets wat ik wel jammer vond.
    Ad

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

he danny,

welkom op dit leuke forum. fijne dagen toegewenst!!

Van harte welkom op ons forum Danny.

jaap

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2010

Dank u voor het warme welkom .( kan tellen in deze barkoude dagen )
    Spijtig, maar van houtdraaien weet ik niets af , en dus ook niet van een clubje hier.
    Ik zal proberen om ook wat fotos te plaatsen van de werken aan ( en in ) mijn atelier. Daar zijn de leden nogal tuk op Ik vind het zelf ook altijd interessant om in andere werkplaatsen binnen te kijken. Heb er al veel van opgestoken.
    Het kan een beetje duren ,voor de fotos moet ik vrouwlief aanspreken, ik en pc's.........
    gr,
    Danny

Hallo Danny.
    Ook namens deze houtdraaier van harte welkom in het houten leven.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

Forum Rechten