Olijf vaasje

P

Pel

Guest
Bijzonder mooi vaasje Nico, een heel mooie vorm, en de dunne rand boven maakt het helemaal af. Wat is dat olijvenhout toch mooi, toen het lichamelijk voor mij nog goed te doen was, ging ik ieder jaar op vakantie naar mijn zus in Griekenland. Van die reizen heb ik nog olijven hout liggen, maar ik moet het draaien eerst goed onder de knie krijgen voordat ik me daar aan ga begeven.

Groet Pel.
 
Bijzonder mooi vaasje Nico, een heel mooie vorm, en de dunne rand boven maakt het helemaal af. Wat is dat olijvenhout toch mooi, toen het lichamelijk voor mij nog goed te doen was, ging ik ieder jaar op vakantie naar mijn zus in Griekenland. Van die reizen heb ik nog olijven hout liggen, maar ik moet het draaien eerst goed onder de knie krijgen voordat ik me daar aan ga begeven.

Groet Pel.
Ja Pel het is bijzonder mooi hout en moeilijk aan te komen. Even door oefenen en je kan het olijfhout gaan draaien.

Fijne jaar wisseling.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Mooi vaasje Nico.
Hofleverancier Rik heeft volgens mij regelmatig olijf op voorraad.
Tip: ga naar je tuincentrum. Daar staan vaak in grote kuipen olijfbomen die geïmporteerd zijn en soms de winter hier niet overleven.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.