Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 15 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 141
    Ik vind het wel op een wortel lijken.

Ben benieuwd naar je volgende project.

Welke vandikte bank heb je?

Ik heb de Kity 635, daar zijn vandaag een hele zoot hardhouten planken doorgegaan (wat een tiefuszooi geeft dat zeg en stof). Hierna had buurvrouw nog stuk stuk nieuwe steigerplank (dus zonder troep) die ging er ook doorheen. Die neemt morgen blokken hout me mee van een werkplaats voor minder bedeelden uit Oude Ade. Hier moet ik dan een simpel konijn uitzagen zodat haar cliënt deze kan beschilderen (dagbesteding). Maar de Kity maakt veel hout voor me klaar. Morgen ga ik vuren vloerdelen er door halen heb ik weer hout om te zagen naast het multiplex wat er nog staat.

Niet geheel gelukt maar goed dochter is er mega blij mee en binnenkort jarig.

WP_20180114_17_33_43_Pro.jpg

Mooi gemaakt.

welke zaagjes gebruik je.

Ik heb bij Van Rossem hegner reverse nr's 5, 7 en 9 gekocht. Deze heb ik met nr 7 gezaagd. Eigenlijk wil ik Olson zaagjes maar die shop in belgië reageert niet op mijn mails. Dus nu voorlopig voorraad hegner zaagjes.

Mooi werk hoor!
    Ik heb bewondering voor je geduld en hoe je met een figuurzaag machine overweg kan, dat is niet mijn favoriete machine om het maar netjes te zeggen

Nou dat poppenhuis wat jij aan het maken bent is zeker geen geduld werk Ben nog in leerfase hoor.

Klopt dat die winkel niet altijd reageerd op mails.

Als er feestdagen zijn in België of een verlengd weekend (zgn.brug) krijg je geen reactie.
    Zowiezo blijft er wel eens (regelmatig) een mailtje liggen.
    Als je na een dag of 3, 4, nog geen reactie hebt gehad is een telefoontje genoeg.
    Tja, je kunt er wat van vinden, maar het is nu eenmaal de manier van werken van de goede man.

Forum Rechten