Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 14 van de 15 EersteEerste ... 412131415 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 143
    Zo aangezien het gratis festival Werfpop in juli is heb ik ruim de tijd om de zaagwerkjes klaar te maken voor de kinderknutsel afdeling. De eerste 39 vlinders zijn al klaar. Volgen nog de kikker , het konijn en misschien een eekhoorn. Waar ik eerst de prints op plakte kwam ik een mooi idee bij de spelerij tegen. Daar stonden een heel zootje hegner zagen voor de kinderen en de mallen was gewoon kwestie van potlood er langs en klaar. Dus de mallen liggen nu te drogen. Enige wat ik doe is schilderstape erop en hierna zoveel mogelijk beesten op de plaat krijgen (9mm multiplex).

Vlinder kikker en konijn.jpg

Vandaag voor een vriendinnetje van jongste dochter een dolfijntje uitgezaagd. 10mm teak hout. Deze komen ook op werfpop te liggen maar dan van 9mm multiplex.

dolfijn.jpg

2 nieuwe
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Mooi gemaakt!

Bedankt

Heb een puzzel tekening gemaakt van een dino voor de liefhebbers
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Erl; 23-06-19 om 09:02.

Weer eens bezig geweest, vond het op pinterest alleen daar gemaakt van mdf en wat groter. (duur plaatje hout aldus de shop). Deze is van stukken teakhout en een stuk wilg wat niet de kachel in gaat dus

uiltjes.jpg

Terwijl de kinderen Mallificent deel 1 kijken dook ik even de schuur in. Merk toch dat je met triplex enorm moet oppassen want je zaagt al snel te diep omdat je bijna geen weerstand hebt.

Elfje hangend.jpg

Vandaag mijn eerste keer 3d zagen. Op de Open hout dag deed de meneer bij de hegner stand er 2 deuvels in , dat in plaats van doorzichtige tape. Werkt als een trein moet ik zeggen. Nu nog de vraag hoe krijg ik dit in godsnaam afgewerkt ter referentie de huissleutel er naast gelegd.

kersthanger.jpg

een beetje weten te schuren

kersthanger01.jpg
    Laatst gewijzigd door hstraat; 07-11-19 om 21:14.

Ik ben niet op de open dag geweest, hoe heb je dit gemaakt, ziet er geweldig uit.

Gr Danny

gevonden op pinterest en in een word document gezet. Hierna uitgeprint en om het vierkante blokje hout heen geplakt. Boor nu 6mm gaten aan beide kanten van het werkje waar je niet zagen hoeft en sla daar een deuvel in. Nu valt je houtwerk tijdens zagen niet uit elkaar. Ik zal de foto erbij in doen heb je het voorbeeld motiefje. Gewoon opslaan en dan in een word document invoegen en uit elkaar trekken tot je de gewenste grote hebt. Deze was wel enorm klein zeg maar.

figuurzaagwerkje.jpg

Forum Rechten