Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 9 van de 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 104
    Ziet er mooi uit

Even een update over het doosje wat ik aan het maken ben. De onderkant en bovenkant zijn uitgezaagd (waarschijnlijk teakhout) en de deksel is nu compleet uitgezaagd. Moet nog worden geschuurd.

WP_20180818_12_16_00_Rich.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Heel mooi begin alvast! Zo'n kistje wil ik ook wel nog eens maken.

Respect hoor!
    Dit vergt geduld, geduld, en nog eens geduld
    en een vaste hand natuurlijk.
    Super gemaakt.

Even een tussendoor projectje schaamteloos foto uitvergroot en veel met vrije hand en op oog gezaagd. Helaas bij het erafhalen van het plakband brak een pootje af. Dus die staat in de lijm nu. Hou em niet zelf is een opdrachtje.

WP_20180929_11_57_09_Pro.jpg

WP_20180929_13_21_54_Pro.jpg

Na het lijmen heeft het beide pootjes weer netjes. Blijkt een hele breuklijn van links naar rechts te lopen waar het pootje af gebroken was.
    WP_20180930_00_56_51_Pro 1.jpg
    Laatst gewijzigd door hstraat; 30-09-18 om 00:05.

Mooi werk. Twee weken geleden kreeg ik een figuurzaagmachine van een goede vriend. Nou...eigenlijk kregen mijn kinderen deze zaag. Hij had wel een tijd in een schuur gestaan dus er zit wat oppoetswerk aan. Volgende week even wat daagjes kopen en dan kan er gezaagd worden.

Je hebt in ieder geval meer hout liggen dan mij

Het ziet er allemaal mooi uit.
    Groeten, Raymond

Alvast wat inspiratie voor de decembermaand: https://www.ac-holzkunst.de/Laubsaeg...en-Schwibbogen

De Schwibbogen is een traditie ontstaan in het Erzgebergte in Duitsland door de mijnwerkers daar.
    Mooie versierde bogen in hout of metaal met lichtjes.

Voor een mooi exemplaar ben je wel even aan het zagen
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Forum Rechten